PracaGrupypl.praca.dyskusje › w zwiazku z postem "a dzisiaj w moim miasteczku"

  • 1. Data: 2002-07-03 18:03:43
    Temat: w zwiazku z postem "a dzisiaj w moim miasteczku"
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    A co powiecie na to, ze w mojej firmie pracujemy za 900 zl. Tyle ze nie
    nosimy po 10 kg, ale czasami zdarza sie po 200kg. I nikt sie nie lituje.
    Pracujemy w firmie szklarskiej. Jak spadlo na mnie szklo okolo 100 kg (2m x
    3m) to wspomniano cos o suwnicy. To bylo jakies dwa lata temu. I tyle sie
    obylo. W ciagu ostatniego roku chyba cztery osoby poszlo na zwolnienie z
    powodu nadwyrezen (m. in. kregoslupa). i wiecie co im powiedzieli. Ze to
    wyjazdy na saksy im wychodzą. Pozostaja nam tylko blizny po szwach i garby,
    a firma w tym roku zdobyla drugie miejsce w BHP. Moznaby jeszcze duzo
    napisac, ale mi sie nie chce. I co wy na to. Moze ktos ma lepsza oferte dla
    mnie, bo mam powoli dosc.

    Ps. No to sie wyzalilem. Az mi lepiej.

    --
    Kudlaty

  • 2. Data: 2002-07-03 18:08:28
    Temat: Re: w zwiazku z postem "a dzisiaj w moim miasteczku"
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    Zapomnialem dodac, ze to jedna z lepszych plac w moim miescie.

  • 3. Data: 2002-07-03 19:22:19
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > A co powiecie na to, ze w mojej firmie pracujemy za 900 zl. Tyle ze nie
    > nosimy po 10 kg, ale czasami zdarza sie po 200kg. I nikt sie nie lituje.
    > Pracujemy w firmie szklarskiej. Jak spadlo na mnie szklo okolo 100 kg (2m

    Gdyby to nie bylo szklo a lepik to juz bym cie posadzil, ze przez Ciebie ja
    bylem winny wypadku...
    Dwoch ludzi nioslo beczke lepiku, 150 kg, i jednemu spadla na noge.
    Dlaczego? Bo na RW wydrukowanym przez moj program bylo "beczka lepiku szt.
    1" no i oni nie wiedzieli ile to wazy a gdyby bylo "lepik kg 150" to by
    uwazali. Wiec BHP-owiec przeprowadzil ze mna rozmowe wyjasniajaca, ze
    powinienem zmodyfikowac program ....
    To historia sprzed ok. 5 lat, chyba teraz nie ma juz takich absurdow?

  • 4. Data: 2002-07-03 19:26:19
    Temat: Re: w zwiazku z postem
    Od: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > powinienem zmodyfikowac program ....
    > To historia sprzed ok. 5 lat, chyba teraz nie ma juz takich absurdow?

    W zyciu tego zakladu nie widzialem, ale jestem pewien, ze oni bardzo dobze
    wiedza ile wazy to, co nosza. Jedynie ewntualnie szef firmy moglby sie
    zdziwic przy okazji jakiejs kontroli..."no bo jemu w zyciu do glowy nie
    przyszlo, ze to moze tyle wazyc, a nikt nie zglaszal skarg....naturalnie,
    zaraz tym sie zajmiemy.."

    Tak ogolnie, to "Grona gniewu" mi sie jakos skojarzyly...

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-07-03 19:27:57
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    > Gdyby to nie bylo szklo a lepik to juz bym cie posadzil, ze przez Ciebie
    ja
    > bylem winny wypadku...

    Troche nie rozumiem. Troche nierealne.

> [...]
    > powinienem zmodyfikowac program ....
    > To historia sprzed ok. 5 lat, chyba teraz nie ma juz takich absurdow?

    Uwazac to ja uwazam. Ale co innego nosic beczke a co innego lepik (tak mi
    sie wydaje). A poza tym wszyscy wiedza ile wazy szklo. Moi szefowie tez. I
    co z tego. To, ze jak nosimy, to szklo to oni sie chowaja, a i tak nam kaza
    to robic. Jak koles powiedzial ze nie poniesie, to mu kazali przyniesc
    zaswiadczenie od lekarza. Czy myslisz ze kazdy cos takiego dostanie? I nie
    stracimy przez to pracy?
    Mysle, ze to wielka bzdura. Po prostu robia z nami co chca. I nic nie mozemy
    powiedziec, bo wiedza jaka jaest sytuacja na rynku pracy. Na nasze miejsce
    jest dziesieciu chetnych. I nikt nie przyjdzie bo chce, ale dlatego, ze
    nigdzie indziej nie moze.

    Kudlaty

  • 6. Data: 2002-07-03 19:28:24
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Zapomnialem dodac, ze to jedna z lepszych plac w moim miescie.

    Nic dodać nic ująć, dopóki pracodawca będzie widział błagających na kolanach
    o posadę w takich warunkach tak długo "żygać" będziemy tym
    kapitalizmem...... sorki: ohydnym wyzyskiem !!!

    Wrangler

  • 7. Data: 2002-07-03 19:32:12
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    A propos absurdow. Na jednej hali jest natezenie dzwieku przekraczajace
    90dB. Sasiednia hala jest okreslona jako cicha. A dlatego, ze sa drzwi
    miedzy nimi. I co z tego jesli sa praktycznie caly czas otwarte, bo jest
    transport wewnatrzzakladowy i nasza hala przyjmuje caly ten halas. I nie
    bylo tlumaczenia u BHP-owca. Wyniki sa przeciez niepodwazalne.

    Kudlaty

  • 8. Data: 2002-07-03 19:36:28
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

[...]

    Dokładnie tak jak piszesz "robią z nami co chcą". Ale niestety to tylko
    kwestia podejścia pracodawcy wobec pracownika. Przecież nie chodzi tu o
    jakieś dodatkowe koszty które musiałby ponieść, tylko o organizację w
    miejscu pracy. Ale wbrew opinii wielu z grupy, oczywiście padną znów słowa
    "to załóż własna działalność", albo "wymaga tego rynek". No cóż, niejeden
    pracodawca pownien się tym szkłem pociąć ale nie z noszenia szyb tylko z
    powodów iż nikt u takiego nie będzie chciał pracować !!! Ale to jeszcze
    długo nie nastąpi dopóki będzie bezrobocie takie jakie jest !!!

    Wrangler

  • 9. Data: 2002-07-03 19:38:42
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > jest dziesieciu chetnych. I nikt nie przyjdzie bo chce, ale dlatego, ze

    Przepraszam, jesli zle to wyszlo. Chcialem tylko pokazac pewien absurd, nie
    traktuj tego jako nabijanie sie z twojej pracy.

  • 10. Data: 2002-07-03 19:40:28
    Od: "Kudlaty" <k...@t...pl>

    > Przepraszam, jesli zle to wyszlo. Chcialem tylko pokazac pewien absurd,
    nie
    > traktuj tego jako nabijanie sie z twojej pracy.

    Wiem i nie zywie urazu do ciebie. Ja tez chcialem pokazac "jeden" z absurdow
    jakich jest w naszej pracy wiele.

    Kudlaty