    From: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w zwiazku z postem
    Date: Wed, 3 Jul 2002 19:26:19 +0000 (UTC)

    > Gdyby to nie bylo szklo a lepik to juz bym cie posadzil, ze przez Ciebie ja
    > bylem winny wypadku...
    > Dwoch ludzi nioslo beczke lepiku, 150 kg, i jednemu spadla na noge.
    > Dlaczego? Bo na RW wydrukowanym przez moj program bylo "beczka lepiku szt.
    > 1" no i oni nie wiedzieli ile to wazy a gdyby bylo "lepik kg 150" to by
    > uwazali. Wiec BHP-owiec przeprowadzil ze mna rozmowe wyjasniajaca, ze
    > powinienem zmodyfikowac program ....
    > To historia sprzed ok. 5 lat, chyba teraz nie ma juz takich absurdow?

    W zyciu tego zakladu nie widzialem, ale jestem pewien, ze oni bardzo dobze
    wiedza ile wazy to, co nosza. Jedynie ewntualnie szef firmy moglby sie
    zdziwic przy okazji jakiejs kontroli..."no bo jemu w zyciu do glowy nie
    przyszlo, ze to moze tyle wazyc, a nikt nie zglaszal skarg....naturalnie,
    zaraz tym sie zajmiemy.."

    Tak ogolnie, to "Grona gniewu" mi sie jakos skojarzyly...

    Pozdrawiam
    Krzysztof