PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jaki język zainwestować?

  • 11. Data: 2008-04-01 13:56:08
    Temat: Re: w jaki język zainwestować?
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT tho pisze:

    > Jak myślicie, w który język warto zainwestować czas?

    W angielski.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Please don't lie to me, unless youre absolutely sure I'll never
    find out the truth.
    -- Ashleigh Brilliant

  • 12. Data: 2008-04-01 17:13:14
    Od: t...@o...pl

    > w angielski zawsze
    >
    > --
    > piotr

    chodzi o języki programowania oczywiście.
    A angielski jako programista to muszę znać,
    by przynajmniej dokumentacje czytać :-)

  • 13. Data: 2008-04-01 17:22:02
    Od: t...@o...pl

    > Ogólnie za Jave cały czas płacą najwięcej. Ale tak jak piszesz tu jest ogrom
    > wiedzy do przyswojenia. Ja z tego powodu zdecydowałem się na C/C++. Tobie też
    > polecam te języki.
    > Tu masz zestawienie które być może Cię zainteresuje:
    > http://www.tiobe.com/index.php/content/paperinfo/tpc
    i/index.html

    > Też pochodzę z kuj-pom ale za pracą wyjechałem do Wrocławia. W kuj-pom jest
    > ciężko z dobrą pracą w IT. Jest tylko Alcatel Lucent - dowiedz się w czym tam
    > piszą soft, jeżeli nie planujesz przeprowadzki za pracą do innego miasta.
    > Pozdrawiam.

    Dzięki za zestawienie.
    Właśnie C/C++ mi nie leży.... Może się kiedyś niepotrzebnie uprzedziłem do
    tego języka...

    Co do pracy w kuj-pom to myślę, że nie jest tak źle. Szczególnie dobrze
    wypada tu Bydgoszcz. Oprócz Lucenta jest jeszcze kilka innych większych firm,
    w których można by popracować.

    Pozdrawiam,
    Tho

  • 14. Data: 2008-04-01 18:23:11
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 1 Apr 2008 13:56:08 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisał(a):

    > W angielski.

    nastepny baran...

    --
    marcin

  • 15. Data: 2008-04-01 18:29:34
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl>

    > Dzięki za zestawienie.
    > Właśnie C/C++ mi nie leży.... Może się kiedyś niepotrzebnie uprzedziłem do
    > tego języka...

    C jest tak blisko sprzętu jak się tylko da bez wchodzenia w ASM, a to
    znaczy że ktoś kumaty w tym języku dobrze wie jak działają bebechy
    komputera i poradzi sobie z każdym innym języku (właściwie to wyżej
    oceniam tych od assemblera, ale niestety świat schodzi na psy). A są w
    kraju firmy, które naprawdę sporo zapłacą np. za język obcy różny od
    angielskiego + ABAP. Tylko że wtedy bratasz się z garniturowymi japiszonami.

    -p

  • 16. Data: 2008-04-01 20:47:22
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT zly pisze:

    > nastepny baran...

    Kolega nie rozumie, prawda?

    Jubal (ja tam może nie jestem informatykiem, ale z tego co pamiętam, to
    umiejętność programowania nie jest specjalnie zależna od języka, w
    którym się to robi, nespa?)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    New crypt. See /usr/news/crypt.

  • 17. Data: 2008-04-02 03:58:23
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 1 Apr 2008 20:47:22 +0000 (UTC), Miros/law L. Baran napisał(a):

    > Jubal (ja tam może nie jestem informatykiem, ale z tego co pamiętam, to
    > umiejętność programowania nie jest specjalnie zależna od języka, w
    > którym się to robi, nespa?)

    Sugerujesz, ze jak ktos jest specjalista C#, to z urzedu jest tez
    specjalista od Javy?
    --
    marcin

  • 18. Data: 2008-04-02 07:03:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-02, zly <b...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Sugerujesz, ze jak ktos jest specjalista C#, to z urzedu jest tez
    > specjalista od Javy?

    Raczej, że można zostać tak samo specjalistą od Javy, jak i specjalistą
    od C#. A nie że tylko Ci od Javy mogą zostać specjalistami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2008-04-02 07:27:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Sugerujesz, ze jak ktos jest specjalista C#, to z urzedu jest tez
    > specjalista od Javy?

    Nie - chodzi o to, ze umiejąc dobrze programować, języka nauczysz się w
    zaleznosci od języka w kilka dni do miesiąca, tak by móc napisać
    sredniej jakości program w danym języku. O to zapewne Jubalowi chodziło,
    że lepiej znać 1-2 języki bardzo dobrze + poznać techniki programowania
    niż znać 20 języków po łebkach i w zasadzie nie za bardzo umieć
    programować, bo języka na srednim poziomie, umiejąc kiż dobrze
    programować nauczysz się w krótkim czasie, jeśli zajdzie potrzeba.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2008-04-02 16:38:18
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > Tylko że wtedy bratasz się z garniturowymi japiszonami.

    Ale kasa cyrkuluje na koncie az milo ;-)