PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przewidywania rynku pracy?

  • 1. Data: 2004-01-08 08:50:17
    Temat: Przewidywania rynku pracy?
    Od: "Jedacz" <j...@t...pl>

    Witam
    Gdzie moge znalezc (WWW) przewidywania rynku pracy w konkretnych
    dziedzinach (interesuje mnie administracja sieciowa), jakie zainteresowanie
    bedzie w przyszlych latach tym zawodem 2007, 2010? Czy w ogole jest cos
    takiego???? Za odpowiedz z gory dziekuje.

    Jedacz p...@z...com.pl

  • 2. Data: 2004-01-08 09:07:47
    Temat: Re: Przewidywania rynku pracy?
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Jedacz" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie w przyszlych latach tym zawodem 2007, 2010? Czy w ogole jest cos
    > takiego???? Za odpowiedz z gory dziekuje.

    A niby skad kto moze wiedziec co bedzie w Polsce za 5 czy 10 lat ?
    Najlepiej wziac pod uwage ze bedzie gorzej - najwyzej sie mile zdziwisz :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-01-08 10:42:38
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jedacz <j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > bedzie w przyszlych latach tym zawodem 2007, 2010? Czy w ogole jest cos
    > takiego???? Za odpowiedz z gory dziekuje.

    www.wróżka.pl

    albo

    www.lustereczko_powiedz_przecie_co_bedzie_na_topie_w
    _polsce_i_na_swiecie.pl

  • 4. Data: 2004-01-08 12:21:57
    Od: "Bartłomiej Skibiński" <s...@s...pl>

    Lepsze milczenie niz bezmyslna odpowiedz. Ale tak jest jak ktos malo wie o
    swiecie i siedzi na grupie z nudow.

    sQb

  • 5. Data: 2004-01-08 13:47:50
    Od: "Jedacz" <j...@t...pl>

    Heh, witaj kolego z roku ;).... ps. [OT] czemu nasze newsy nie dzialaja?

    Jedacz p...@z...com.pl

  • 6. Data: 2004-01-08 14:10:59
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilUSUŃ_TO@mamy.to>

    Bartłomiej Skibiński napisał(a):
> [...]

    Powiedz mi - w takim razie - kto, jeśli nie wróżka, moze przewidzieć
    przyszłość tak odległą, jak 6 lat? Obawiam się, ze powinieneś
    odpowiedzieć pytającemu w ten sposób - bo chyba tylko ktoś, kto "malo
    wie o swiecie i siedzi na grupie z nudow" mógłby zadać tak absurdalne
    pytanie.

    Marek A. Czepil

  • 7. Data: 2004-01-08 14:32:32
    Od: "Bartłomiej Skibiński" <s...@s...pl>

> [...]
    > odpowiedzieć pytającemu w ten sposób - bo chyba tylko ktoś, kto "malo
    > wie o swiecie i siedzi na grupie z nudow" mógłby zadać tak absurdalne

    Przewidywania to nie przepowiadanie przyszlosci. Poczytaj troche o
    podstawach ekonomii.
    Pozatym kolega spytal rowniez czy istnieje cos takiego, a odpowiedzi ktore
    dostal sa pozniej poziomu, na ktorym mozna polemizowac. Odpowiedzialem tylko
    dlatego ze to znajomy.

    pozdrawiam
    sQb

  • 8. Data: 2004-01-08 14:34:37
    Od: "Bartłomiej Skibiński" <s...@s...pl>

    > Heh, witaj kolego z roku ;).... ps. [OT] czemu nasze newsy nie dzialaja?

    Nie mam pojecia, mam nadzieje ze sprawa nie umarla smiercia naturalna... :)
    Przy okazji nie wiesz moze kto jest wsrod 5 osob ktore maja przygotowac
    konkurs menedzerski (nie pamietam jak to sie nazywalo) z technik
    komunikacji?

    sQb

  • 9. Data: 2004-01-08 18:46:21
    Od: "Jedacz" <j...@t...pl>

    >Przy okazji nie wiesz moze kto jest wsrod 5 osob ktore maja przygotowac
    >konkurs menedzerski (nie pamietam jak to sie nazywalo) z technik
    >komunikacji?
    Wybacz ale zielonego ;). Wiem ze ktos sie zglosil a ja sie szybko zmylem bo
    wydawalo mi sie ze zwykle zaliczenie bedzie prostsze... ale nie jest. PS.:
    Zrobiles moze to zadanie z KKZ? Jesli tak to pliz przeslij mi to pliz :) bo
    nie mam pojecia jak sie do tego zabrac...

    Jedacz p...@z...com.pl