PracaGrupypl.praca.dyskusje › ustawianie euro i dolca (#190)

  • 1. Data: 2016-01-15 20:42:59
    Temat: ustawianie euro i dolca (#190)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak sobie oglądam te newsy, czy to nie jest taki na razie słaby dowód na
    totalne ustawienie euro?

  • 2. Data: 2016-01-15 21:31:00
    Temat: Re: ustawianie euro i dolca (#190)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > tak sobie oglądam te newsy, czy to nie jest taki na razie słaby dowód na
    > totalne ustawienie euro?

    Nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-01-15 21:33:21
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no tak, zapomniałem, to nie ustawienie tylko demokracja...
    jak pisałem, słaby ten dowód, ale kadencja dopiero się zaczyna...

  • 4. Data: 2016-01-16 17:33:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest interpretacja: politechnika warszawska wystrzeliła, że wszyscy
    ustawieni przez nią w pełni zasłużyli i otrzymają niezależnie od działań
    po które wygrało wybory...

  • 5. Data: 2016-01-16 20:08:33
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jest interpretacja: politechnika warszawska wystrzeliła,

    Z czego?

    > że wszyscy
    > ustawieni przez nią w pełni zasłużyli i otrzymają

    Co otrzymają?

    > niezależnie od działań
    > po które wygrało wybory...

    A to nie po polsku, więc weź leki i napisz jeszcze raz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2016-01-17 13:16:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    uwaga interpretacja: "mozecie mnie cmoknąć..."