PracaGrupypl.praca.dyskusje › decyzje personalne donalda tuska (#191)

  • 1. Data: 2016-01-19 17:32:55
    Temat: decyzje personalne donalda tuska (#191)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podzielę się dwiema ciekawymi informacjami którymi zostałem ostro
    zaatakowany:
    1. ireneusz sikora jak podaje wspólnota europejska został obdarowany
    nieopisywalnym wręcz sukcesem na wolnym rynku wspólnej europy za
    wywalenie z pracy PiSowca...
    2. donald tusk mianował wspominanego przeze mnie dupostrzelca na
    wszechmogącego... teraz już macie do kogo się modlić...
    jebać euro!

  • 2. Data: 2016-01-25 17:11:31
    Temat: Re: decyzje personalne donalda tuska (#191)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam Piotrek, awansowałeś? masz takie poprawne rozumowanie...

  • 3. Data: 2016-02-02 16:39:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziś koło 12:10 zmiażdżono mnie informacją, że dupostrzelec został
    mianowany przez wolność w europie na podwójnego wszechmocnego...
    natomiast koło godziny 14:00 okazało się, że nie podwójnego tylko
    potrójnego wszechmogącego...

    no to teraz już wiemy kto wyrabia te 300% normy...