PracaGrupypl.praca.dyskusje › przyjaźń w koalicji po/eu (#187)

  • 1. Data: 2015-12-23 19:52:55
    Temat: przyjaźń w koalicji po/eu (#187)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wsiadłem sobie do pociągu, a na przeciwko mnie jakichś dwóch gości,
    nagle zaczeli poprawiać sobie nawzajem fryzury, a później całą drogę
    głaskali się po głowach... poczułem się w tej europie trochę nieswojo...

  • 2. Data: 2015-12-23 21:32:38
    Temat: Re: przyjaźń w koalicji po/eu (#187)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > wsiadłem sobie do pociągu, a na przeciwko mnie jakichś dwóch gości,
    > nagle zaczeli poprawiać sobie nawzajem fryzury, a później całą drogę
    > głaskali się po głowach...

    I tak cię to podnieciło, że postanowiłeś podzielić się swoimi wrażeniami...

    > poczułem się w tej europie trochę nieswojo...

    No, jak każdy homofob niepewny swojej orientacji seksualnej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-12-25 12:37:52
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zrozumiałbym gdyby to były dwie dziewczyny, może nawet spróbowałbym się
    z nimi zintegrować europejsko, ale dwóch facetów...