PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop - wymiar

  • 1. Data: 2004-10-14 14:08:02
    Temat: urlop - wymiar
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Witam, tym razem mam takie pytanko dotyczace urlopu....
    czy jest jakis okres "wyczekiwania" na urlop przy zatrudnieniu sie u
    kolejnego pracodawcy?

    zalozmy, ze sytuacja jest nastepujaca:
    w okresie od stycznia do pazdziernika nie pracuje
    od listopada podejmuje prace
    Kiedy moge isc na urlop? (przysluguje mi 26 dni, czy urlop nalezy mi sie
    proporcjonalnie czyli w wymiarze 5 dni?)

    dzieki za wszelkie informacje dotyczace tematu

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 2. Data: 2004-10-14 15:23:57
    Temat: Re: urlop - wymiar
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no to sobie poczytalam, i sie dowiedzialam ze proporcjonalnie mi
    przysluguje, ale nie moge sie doczytac czy od razu mam do takiego urlopu
    prawo...
    chyba tak.... ale moglby ktos potwierdzic..........
    :)

  • 3. Data: 2004-10-14 18:21:09
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawo...
    > chyba tak.... ale moglby ktos potwierdzic..........

    Potwierdzam, że tak, ale pod warunkiem, że umowa o pracę jest zawarta na
    okres co najmniej do 31.12.2004 r. lub na czas nieokreślony.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-10-14 18:29:11
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dzieki bardzo
    :)

  • 5. Data: 2004-10-17 20:45:40
    Od: "zibi" <z...@p...onet.pl>

    urlop przysługuje tak jak piszesz lecz
    pracodawca ma czas żeby dać ci ten urlop do 30 marca 2005r i możesz wcześniej
    złożyć wniosek np w grudniu ale nie musi on być zaakceptowany.
    Wyjściem jest 4 dni urlopu na żądanie ale... decyzja zależy od Ciebie.

  • 6. Data: 2004-10-18 06:12:25
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    dzieki, chodzi o to ze pracodawca chce zatrudnic od zaraz, i sie na wolne
    jak najbardziej zgadza, a ja chcialam miec jasnosc sytuacji, poniewaz mam
    zaplanowany wyjazd i mi dzionek wolnego bedzie potrzebny...
    sprawa dogadana obustronnie :)
    bo przeciez glupio tak od razu o urlop wolac :)))