PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło!

  • 1. Data: 2004-10-14 11:09:58
    Temat: Umowa o dzieło!
    Od: "Tomasz" <t...@o...pl>

    Witam,
    Zwracam się do Was o pomoc w pewniej kwestji, a mianowicie chodzi o umowę o
    dzieło.
    Chciałbym podjąć współpracę z firmą na zasadzie rozliczania się co miesiąc na
    umowę o dzieło "zaznaczam nie materialną" czyli np: wykonanie bazy danych,
    serwisu, administracja serwerem itp.
    Pytanie:
    czy są jakieś zastrzeżenia co do takowej współpracy zarówno prawne jak i czaswe?

    dziękuję za odpowiedź
    mój e-mail: t...@g...pl

  • 2. Data: 2004-10-14 14:37:07
    Temat: Re: Umowa o dzieło!
    Od: "M.J." <xjm_reverse&cut@pl_reverse.go2>

    Potrzebna będzie pewnie konsultacja z prawnikiem lub osobą redaująca takie umowy.
    Lecz z tego co wiem to w umowie o dzieło chodzi o efekt
    a nie o powtarzającą sie czynność ...
    która jest zawarta w umowie o pracę!