PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZLECĘ PISANIE ARTYKUŁÓW - TEMATYKA DZIECI

  • 1. Data: 2004-10-14 13:46:36
    Temat: ZLECĘ PISANIE ARTYKUŁÓW - TEMATYKA DZIECI
    Od: "urwis" <n...@n...com>

    Witajcie !
    Poszukujemy osób zainteresowanych pisaniem artykułów na potrzeby wortali
    internetowych.

    Tematyka : Dziecko i wszelkie tematy pochodne.

    Miejsce pracy : Praca zdalna

    Forma pracy : zlecenie / do uzgodnienia

    Zainteresowane osoby bardzo prosimy o przesłanie na adres mailowy
    (p...@p...tp.pl) -

    * Krótkiej informacji na temat własnej osoby lub CV
    * Krótkich, próbnych artykułów na ww temat (nie będą publikowane) lub
    wskazanie miejsca wcześniejszych publikacji.
    * Informacji na temat warunków i wstępnych oczekiwań dot. współpracy
    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    --
    pozdrawiam,
    Jola Wiśniewska

  • 2. Data: 2004-10-14 14:27:17
    Temat: Re: ZLECĘ PISANIE ARTYKUŁÓW - TEMATYKA DZIECI
    Od: <p...@o...pl>

    spierdalaj z tej grupy szmato

  • 3. Data: 2004-10-14 16:46:50
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    > spierdalaj z tej grupy szmato

    hmm.. czy mógłbyś nam wszystkim wyjaśnić takie epitetowanie osoby
    wysyłającej ogłoszenie? bo ja się bynajmniej nie podpisuje pod tym.

  • 4. Data: 2004-10-14 18:23:56
    Od: "Praca na Aukcji - Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    p...@o...pl napisał:
    > **** cenzura

    Nie wypada. Owszem, pomyłka, nie ta grupa, ale bardzo prosimy o kulturę. W
    końcu ogłoszenie dotyczy dzieci... :)

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy

  • 5. Data: 2004-10-14 20:31:07
    Od: "Drinker" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > spierdalaj z tej grupy szmato

    ciach

    Nie ładnie tak, tym bardziej iż to kobieta!

  • 6. Data: 2004-10-15 05:43:45
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    jak NTG????
    chyba juz raz rozmowa na ten temat byla, ze w zwiazku z tym ze p.p.o jest
    moderowana ogloszenia z praca mozna puszczac na p.p.d
    komu to przeszkadza?? chyba chodzi o prace dla ludzi.
    qrcze opamietajcie sie.
    pozdrawiam
    MAciek

  • 7. Data: 2004-10-15 08:43:14
    Od: "IP" <p...@o...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > spierdalaj z tej grupy szmato
    straszny prostak z Ciebie!!!
    brak słów!!!

  • 8. Data: 2004-10-15 13:45:06
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-15, Maciek <j...@K...wp.pl> wrote:
    > jak NTG????
    > chyba juz raz rozmowa na ten temat byla, ze w zwiazku z tym ze p.p.o jest
    > moderowana ogloszenia z praca mozna puszczac na p.p.d
    To ja sobie tak tylko zarechotam:
    He. He. He.

    Pozdrawiam piątkowo
    Czesiu
    --
    Czesiu, jestes bardziej dziwny, niż mi się wydawało
    /Joasia/

  • 9. Data: 2004-10-15 14:44:09
    Od: "al_ka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > spierdalaj z tej grupy szmato

    ojoj, kulturą to ty nie grzeszysz....
    nawet jeśli to jakieś osobiste sprawy (w co wątpię) zastanów się
    jak nazwiesz siebie jesli nazywasz -sam wiesz jak- osobę piszącą zwykłe
    ogłoszenie?

    al_ka

  • 10. Data: 2004-10-15 18:50:49
    Od: "Funnyfish" <n...@e...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > spierdalaj z tej grupy szmato

    Dopisz sobie kolejny sukces do CV

    http://groups.google.pl/groups?q=piotrabc%40op.pl&hl
    =pl&lr=&selm=bnnvlq%24nqc%241%40nemesis.news.tpi.pl&
    rnum=4

    --
    wyjątkowo - nie pozdrawiam
    FF