PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent na urlop w czasie trwania umowy o prace

  • 1. Data: 2004-10-14 13:06:50
    Temat: Ekwiwalent na urlop w czasie trwania umowy o prace
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witajcie,
    Czy jest coś takiego możliwe?
    Problem jest taki że mam już z 60 zaległych dni urlopu. Czy dopiero w
    momencie rozwiązania umowy dostanę za nie pieniądze? Czy jest sens pisać
    prośbę o zamianę części uropu na pieniądze motywując to trudną sytuację
    finansową?

    Z góry dziękuję za informacjie.
    Maciek

  • 2. Data: 2004-10-14 15:42:02
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > momencie rozwiązania umowy dostanę za nie pieniądze? Czy jest sens pisać
    > prośbę o zamianę części uropu na pieniądze motywując to trudną sytuację

    W twoim przypadku ekwiwalent płaci się tylko jak by był rozwiązywany stosunek
    pracy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-10-14 20:18:44
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > momencie rozwiązania umowy dostanę za nie pieniądze? Czy jest sens pisać
    > prośbę o zamianę części uropu na pieniądze motywując to trudną sytuację

    Twój pracodawca popełnia wykroczenie nie udzielając Ci urlopu.
    Ty narażasz się na to, że część z tego "uskładanego: latami urlopu może Ci
    przepaść ponieważ roszcenia ze stosunku pracy przedawniają się z upływem 3
    lat.
    Wypłata ekwiwalentu jest możliwa tylko w przypadku rozwiązania stosunku
    pracy.

    pozdrawiam