PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop w czasie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-08-10 15:40:41
    Temat: urlop w czasie wypowiedzenia
    Od: a...@t...pl

    Wypowiedzialem umowe o prace i chcialbym pójsc na urlop czy mam
    prawo
    bezwzglednie zmusisc mojego obecnego pracodawce do takiej formy
    rozwiazania.
    mój pracodawca wymiguje sie od urlopu i nie chce mi go dac tlumaczac
    sie ze
    nie chce mi go dac.

  • 2. Data: 2006-08-10 17:14:20
    Temat: Re: urlop w czasie wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:1155224441.889411.102240@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    a...@t...pl <a...@t...pl> pisze:

    > Wypowiedzialem umowe o prace i chcialbym pójsc na urlop czy mam
    > prawo bezwzglednie zmusisc mojego obecnego pracodawce do takiej formy
    > rozwiazania.
    Co najwyzej do 4 dni urlopu na zadanie, jesli jeszcze z niego nie
    skorzystales.
    Z reszte dostaniesz ekwiwalent.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-08-10 17:21:37
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    Uzytkownik <a...@t...pl> napisal w

    > mój pracodawca wymiguje sie od urlopu i nie chce mi go dac tlumaczac
    > sie ze nie chce mi go dac.

    to sie skurwiel sprytnie tlumaczy :]