PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop - umowa na czas określony i przedłużenie na niekreślony › urlop - umowa na czas określony i przedłużenie na niekreślony
    From: "bakuuu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: urlop - umowa na czas określony i przedłużenie na niekreślony
    Date: Tue, 30 Aug 2005 13:46:41 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@progress.zeto.bydgoszcz.pl

    Może mi ktoś pomóc z wyliczeniem przysługującego mi urlopu bo wydaje mi się
    ,że panie w kadrach coś kręcą ( no i podstawę prawną, żeby było się na czym
    oprzeć ).
    Piszę wszystko, bo nie wiem , co ma znaczenie, a co nie.
    Pracuję od 2002 r.
    Od 1 września 2004 mam prawo do 26 dni urlopu. (wyższe wykształcenie)
    Do nowej firmy przeszedłem od 1 lutego 2005 r. W starej rozwiązałem umowę za
    porozumieniem stron, wykorzystałem urlop za styczeń. Nie miałem ani jednego
    dnia przerwy między zatrudnieniem.W nowej dostałem umowę na czas określony
    na 7 miesięcy do 31 sierpnia. Wykorzystałem 11 dniu urlopu. Powinienem mieć
    prawo do 15 dni , tak ? (26 / 12 * 7 = 15,16666... ).
    I teraz, jeśli dostanę od 1 września nową umowę na czas nieokreślony, to
    czy urlop przysługujący mi przyrasta proporcjonalnie do przepracowanego
    okresu (dlatego że miałem umowę na czas określony , nowe miejsce pracy lub z
    jakiegoś innego powodu ?) i 1 października będę miał jakieś 19 dni, czy może
    mam prawo do pełnego urlopu i będę miał 26 dni (wliczając oczywiście te
    wykorzystane), a jeśli tak, to dlaczego ?

    dzięki
    bakuuu