PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i tel sluzbowy

  • 121. Data: 2006-12-30 06:07:39
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Mateusz Pronobis <s...@-...pl> wrote in
    news:en1lej$qmk$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > z urlopu sciagaja mnie ludzie nad nia.

    ojej - to bardzo, bardzo zle; podstawowa, ale naprawde podstawowa sprawa
    w kazdej firmie powinna byc jasno okreslona hierarchia sluzbowa; pracownik
    powinien odpowiadac jedynie przed swoim bezposrednim przelozonym; jak sobie
    inaczej wyobrazasz prace? przychodzi "kierowniczka z gadu" i zleca Ci cos
    do wykonywania przez najblizsze np. 3 dni, po chwili przychodzi "ludzie nad
    nia" i zlecajac cos zupelnie innego na te 3 dni - co bys wtedy zrobil?

    poza tym skoro juz wczesniej wspomniales, ze to Twoja pierwsza praca, to
    proponuje zebys sie zastanowil nad sensem slowa "przelozony"; bo poza tym,
    ze ono fajnie brzmi jak sie ma pierwsza prace (wczesniej takie stworzenie
    nie wystepowalo), to ten dziwny stforek czyms sie zajmuje - np. organizuje
    prace podwladnych;

    pzdrv;
    adas;

  • 122. Data: 2006-12-30 06:13:45
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Piotr M Kuć wrote:

    > He he, chyba trzeba nalepke ITBiedronki odlepić od dotychczasowego
    > posiadacza i przylepić do "nobliwej" firmy Any_Usera :D

    Dla mnie to niezwykle dziwne. Gosc na stanowisku menedzerskim w firmie
    bez maskowania miejsca pracy wysyla posty ewidentnie szkodzace
    wizerunkowi firmy - publiczne chwalenie sie zlym traktowaniem
    pracownikow jako celowa polityka firmy moze tylko zaszkodzic w oczach
    potencjalnych pracownikow, a takze klientow. Na miejscu zwierzchnika AU
    uznalabym to za nielojalnosc i bym sie nieco zdenerwowala. Moze AU
    zamierza odejsc z tej firmy i w taki sprytny sposob celowo robi jej w
    osobistej zemscie zly PR?

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 123. Data: 2006-12-30 07:03:18
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Immona, Sat, 30 Dec 2006 19:13:45 +1300
    nie napisał(a), że:

    > Moze AU
    > zamierza odejsc z tej firmy i w taki sprytny sposob celowo robi jej w
    > osobistej zemscie zly PR?

    No właśnie, teraz może być kilka możliwości:
    1) Any_user po cichu cieszy się, że udało mu się sprowokować nas do
    wymienienia nazwy "Komputronik" na grupie w sposób kojarzący się
    zdecydowanie negatywnie;
    2) Trzęsie gaciami ze strachu, żeby ktoś z czytających czasem nie wysłał do
    jego zwierzchnika namiarów na pisane przez niego "rewelacje" lub żeby sam
    zwierzchnik czasem tutaj nie trafił;
    3) ... (cholera wie, co w jego głowie siedzi)

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 124. Data: 2006-12-30 10:34:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartłomiej Szymański napisał(a):

    > Widzę, że też już przeglądałeś nagłówki Any_Usera :). Jakoś odkąd czytam tę
    > grupę i wypowiedzi ww. to spadło moje poważanie dla tej firmy...

    Wpisy w nagłówku nie świadczą o miejscu jego pracy ani o zajmowanym
    stanowisku ;)

    j.

  • 125. Data: 2006-12-30 11:34:28
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Dla mnie to niezwykle dziwne. Gosc na stanowisku menedzerskim w firmie
    > bez maskowania miejsca pracy wysyla posty ewidentnie szkodzace

    Częściowo masz rację. Głupio zrobiłem, wysyłając posty przez IP należące
    do firmy komercyjnej i w imię nieco większej wydajności związanej z tym
    IP, naraziłem tą firmę na potencjalne dziwne skojarzenia z Biedronką.
    Właśnie przenoszę się na inne IP.

  • 126. Data: 2006-12-30 11:59:59
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Immona [Sat, 30 Dec 2006 19:13:45 +1300]:

    > Dla mnie to niezwykle dziwne.

    A dla mnie nie - sprawdziłabym w sumie gdyby mi się chciało,
    czy tam nie ma przypadkiem jakiejś sieci WLANowskiej bez co
    większych zabezpieczeń. Robienie czarnego PR przez konkurencję
    nie jest IMO niczym szczególnie dziwnym, a zdaje się że z tym
    właśnie mamy tu do czynienia. Zwłaszcza że miałam okazję parę
    razy z Komputronikiem współpracować, i nie przyuważyłam jakoś
    takiego gnojenia ogólnego pracowników, jakie prezentuje tutaj
    Any User.

    Tak czy siak, skrobnę chyba do nich i spytam o ten ewenement...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 127. Data: 2006-12-30 12:39:54
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > Dla mnie to niezwykle dziwne. Gosc na stanowisku menedzerskim w firmie
    > bez maskowania miejsca pracy wysyla posty ewidentnie szkodzace

    "mnie tu nie ma, ja tu tylko sprzątam" ;).

  • 128. Data: 2006-12-30 12:41:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    MI napisał(a):

    [...]

    > "mnie tu nie ma, ja tu tylko sprzątam" ;).

    Znaczy, że portier się nudzi w święta? ;PPP

    j.

  • 129. Data: 2006-12-30 12:44:06
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kira wrote:

> [...]
    > Any User.
    >
    > Tak czy siak, skrobnę chyba do nich i spytam o ten ewenement...

    Dobry pomysl. Jesli firma rzeczywiscie nie zasluguje na taka ocene, jaka
    wynika z postow AU, to zasluguja na to, zeby wiedziec i moc sie do tego
    ustosunkowac :)
    A dziwne dlatego, ze to mimo wszystko dosc nietypowe wykonanie - o ile
    to jest swiadomy czarny PR. Wykonanie dosc artystowskie :)

    I.

  • 130. Data: 2006-12-30 16:16:46
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <1f1g399tstuc9$.dlg@news.draakhan.info> Bartłomiej Szymański napisal(a):

> [...]
    > zwierzchnik czasem tutaj nie trafił;
    > 3) ... (cholera wie, co w jego głowie siedzi)

    Chyba najbardziej prawdopodobne, że Any_User to poprostu troll
    nudzący się w pracy. Miałem ostatnio przerwę w usenetowaniu
    i widzę że wiele straciłem :) Zobaczcie co wypisywał na pl.comp.programming
    na temat "odmóżdżania" odchodzących pracowników:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.programming/br
    owse_frm/thread/d8aa328bb3e6fc0d/8c38c390d6611db0
    Co za agent, normalnie szczęka opadając przebiła mi się do piwnicy!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć