PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2004-01-14 11:34:37
    Temat: urlop
    Od: "robus" <r...@p...pl>

    banalne pytanko: mam kilkanascie dni do wykorzystania za poprzedni rok, do
    kiedy moge go wykorzystac i czy przepadnie jesli tego nie uczynie?

  • 2. Data: 2004-01-14 11:56:29
    Temat: Re: urlop
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "robus" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > banalne pytanko: mam kilkanascie dni do wykorzystania za poprzedni rok, do
    > kiedy moge go wykorzystac i czy przepadnie jesli tego nie uczynie?

    Do końca pierwszego kwartału - inaczej PIP będzie tyrpać pracodawcę.
    NIe wiem jak to dokładnie regulują przepisy ale możesz też starać się o
    zamianę urlopu na ekwiwalent pieniężny - stały numer w mojej pracy. NIestety
    czasami, pracodawcy (np. mojej żony) nie chcą zgadzać sie na ekwiwalent i
    "wypychają" ludzi na zaległe urlopy. Jeżeli ktoś chce wykorzystać te
    zaległości poźniej niż w 1 kwartale musi napisać odpowiednie pismo i złożyć
    do kadr.Nnie wiem na ile jest to zgodne z k.p. ale tak wygląda w praktyce w
    wielu przedsiębiorstwach państwowych (wiem na pewno o 5).
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2004-01-14 18:00:48
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    praktyce w
    > wielu przedsiębiorstwach państwowych (wiem na pewno o 5).

    niewykorzystanie urlopu z powodu rozwiązania bądź wygaśnięcia umowy o
    pracę - innych mozliwości brak
    JO