PracaGrupypl.praca.dyskusje › uprawnienia budowlane po 1 maja

  • 1. Data: 2004-02-10 17:29:18
    Temat: uprawnienia budowlane po 1 maja
    Od: "grooby" <g...@w...pl>

    Hej!

    Czy z przyznawaniem uprawnien budowlanych (kierowanie budowa lub projektem
    (elektryczne)) cos sie zmieni po naszym wejsciu do UE?? Mam nadzieje, ze na
    lepsze:)) Krotsza praktyka, brak egzaminu??
    pozdrowka

    grooby

  • 2. Data: 2004-02-11 18:51:45
    Temat: Re: uprawnienia budowlane po 1 maja
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "grooby" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
    na
    > lepsze:)) Krotsza praktyka, brak egzaminu??

    Jak sie zmieni to na gorsze - w GB i IRL jest dluzsza praktyka i trudniejszy
    egzamin.

    GreG

  • 3. Data: 2004-02-11 19:39:32
    Od: "grooby" <g...@w...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "grooby" <g...@w...pl> wrote in message

    > na
    >
    > Jak sie zmieni to na gorsze - w GB i IRL jest dluzsza praktyka i
    trudniejszy
    > egzamin.

    chyba zartujesz...

    BTW To Ty kiedys pisales o 15 000 lekarzy w Holandii??
    Jesli tak, mozesz podac zrodlo??
    pozdrowka
    grooby

  • 4. Data: 2004-02-11 22:04:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "grooby" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > lepsze:)) Krotsza praktyka, brak egzaminu??

    Na prawde chcialbys mieszkac w domu, dojezdzac do pracy przez most i
    pracowac w biurze zaprojektowanym przez ludzi z krotka praktyka, korej
    wyniki zweryfikowalo ino wlasne ego?

    Bo ja bym nie chcial.

    szomiz
    --