PracaGrupypl.praca.dyskusje › ojejku jejku

  • 1. Data: 2004-11-18 10:05:12
    Temat: ojejku jejku
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    Właśnie tak chce mi się wołac i marudzić. Choć z natury marudna nie jestem-
    uwierzcie.
    Jestem od pewnego czasu bezrobotna(nie cierpie tego słowa:-)) ale aktywnie
    szukam pracy :internet +wyborcza +znajomi. Wysyłam swoje aplikacjie i ....
    cisza. Nikt sie nie odzywa. Nie wiem juz czy mam takie kiepskie kwalifikacje
    i doświadczenie... - poradziłam się znajomej znajomej (pracuje w dziale HR)
    i powiedziała ze wszystko w porzadku i gdyby tylko miała wolne stanowisko to
    chętnie by mnie przyjęła bo wygląda to bardzo interesująco...
    Nie wiem na czym to polega ale im więcej wysyłam tym bardziej sie denerwuje
    kiedy w ciągu dnia telefon milczy....
    czy naprawde tak trudno w naszej stolicy znaleźć pracę? jak długo wy
    szukacie? jak sobie radzicie zeby nie załapac dołka i nie marudzić?
    Dominika

  • 2. Data: 2004-11-18 18:24:01
    Temat: Re: ojejku jejku
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy naprawde tak trudno w naszej stolicy znaleźć pracę? jak długo wy
    > szukacie? jak sobie radzicie zeby nie załapac dołka i nie marudzić?

    Pomysl moze o wlasny biznesie.
    Poza tym z twojego postu nie wynika jakiej pracy szukasz i w jak wysoki
    stolek mierzysz, moze na poczatek obiz troszki wymagania.
    W stolicy nie jest trudno znalezc prace, trudno jest znalezc dobrze paltna
    prace, niestety.
    A co do dola, to chyba od takich spraw mamy przyjaciol, bliskich itp.,
    ewentualnie wrodzone pozytywne podejscie do zycia.

    --
    Ksieciuniu6 (dobry chudy człowiek)

  • 3. Data: 2004-11-18 19:29:40
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 11:05:12 +0100, Dominika
    <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał:

    > czy naprawde tak trudno w naszej stolicy znale 1/4 ae prac?? jak d?ugo wy
    > szukacie? jak sobie radzicie zeby nie za?apac do?ka i nie marudziae?

    co do stolicy to nie wiem, w Kraku pracy jest duzo, ale raczej
    akwizycyjnej... ups, chcialem powiedziec z motywacyjnym systemem
    wynagrodzen ;-))

    Przez 10 lat pracowalem jako przedstawiciel handlowy w branzy IT i coraz
    gorzej widzialem ze sie dzieje :-(

    Obecnie sie przekwalifikowalem. Pracuje jako dziennikarz, oczywiscie nie
    na etacie :-( ale z wierszowki jakos sie przedzie, a czasami z tekstow
    reklamowych czy miesiecznikow cos wiecej do kieszeni wpadnie.

    Tez caly czas szukam czegos stalego. Jutro w dwoch pismach mam rozmowy
    :-))

    szkoda ze haracz dla zuzu jest taki duzy, bo mam kilka pomyslow na ciekawa
    dzialalnosc.
    Pozdrawiam i powodzenia :-))

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 4. Data: 2004-11-18 20:42:44
    Od: Boguc <b...@a...pl>

    Dominika wrote:

    > czy naprawde tak trudno w naszej stolicy znale 1/4 ae prac??

    To zasluga desantu desperados spoza Warszawy. Biora wszystko za psie
    pieniadze i sa szczesliwi... :-(

    Boguc

  • 5. Data: 2004-11-18 21:24:21
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Boguc napisał:

    > To zasluga desantu desperados spoza Warszawy. Biora wszystko za psie
    > pieniadze i sa szczesliwi... :-(

    A zywia sie chyba powietrzem i spia na dworcu ( chociaz teraz juz nie
    mozna ) bo za te psie pieniadze ( minimalne wynagrodzenie ) w Wawie nie
    wyzyjesz.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-18 21:29:24
    Od: Boguc <b...@a...pl>

    Mithos wrote:

    > A zywia sie chyba powietrzem i spia na dworcu ( chociaz teraz juz nie
    > mozna ) bo za te psie pieniadze ( minimalne wynagrodzenie ) w Wawie nie
    > wyzyjesz.

    Wynajmuja kawalerke w 3-4 osoby. W restauracjach raczej tez nie jedza...

  • 7. Data: 2004-11-18 23:00:16
    Od: mgl <m...@s...net>

    Boguc wrote:
    > To zasluga desantu desperados spoza Warszawy. Biora wszystko za psie
    > pieniadze i sa szczesliwi... :-(

    I przez takich ludzi nie lubię tego miasta... ;)

    pozdrawiam,
    mgl

  • 8. Data: 2004-11-19 00:10:56
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    On Thu, 18 Nov 2004 22:29:24 +0100, Boguc wrote:

    > Wynajmuja kawalerke w 3-4 osoby. W restauracjach raczej tez nie jedza...

    To się prawdziwy Londyn tam zrobił, no :) Nawet nie trzeba wyjeżdżać,
    żeby takich warunków doświadczyć... ;D

    --
    Pozdrawia m.

  • 9. Data: 2004-11-19 09:30:47
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    szukam na nastepujących stanowiskach:
    asystentka- (mam bdb angielski- roczne doświadczenie w biurze w Anglii,
    sprawnie posługuje się komputerem, jestem dobrze zorganizowana i sumienna)
    przedstawiciel medyczny/handlowy- ( wykształcenie wyższe- niestety nie
    medyczne; prawo jazdy od roku 1996, komunikatywna, zorientowana na cele)
    moje wymagania finansowe? niesą wygórowane- do przeżycia potrzebuję ok. 1500
    złotych.
    to chyba nie jest wygorowane wymaganie...
    pozdrawiam

    Dominika

  • 10. Data: 2004-11-19 09:35:50
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    1500
    > złotych.
    > to chyba nie jest wygorowane wymaganie...

    Moze problem polega na zbyt niskiej samoocenie (chodzi wlasnie o
    wynagrodzenie).

    --
    SLaw