PracaGrupypl.praca.dyskusje › up i meldunek

  • 1. Data: 2006-03-23 10:45:00
    Temat: up i meldunek
    Od: "tdq" <s...@o...pl>

    zadalem na grupie niedawno pytanie odnosnie sytuacji gdy chce sie
    rejestrowac w up w innym powiecie. (czy musze sie meldowac?).

    Otorz bylem dziasiaj w up i tylko nerw mi skoczyl....

    dz.u. 210 25.10.2005 poz.1746 mowi:

    "§ 2. 1. Bezrobotny zgłasza się, w celu dokonania rejestracji, do
    powiatowego urzędu pracy, właściwego ze względu na zameldowanie w miejscu
    pobytu stałego lub czasowego, a jeżeli nie jest zameldowany - do powiatowego
    urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa."

    A oni mi swoja interpretacje, ze jak przebywa to musi byc zameldowany.
    Tylko, ze ja nie chce sie tu meldowac poniewaz za czesto zmieniam miejsce
    pobytu, a w miejscu stalego meldunku i tak bywam co tydzien (w niedziele
    :( )
    z kolei zameldowac sie tez nie jest tak latwo, kwitologia, wlasciciela
    ciagac, akty wlasnosci itp.

    I jak tu sie nie wnerwic, kiedy ta biurokracja sie skonczy we wtym kraju.

    Pozytyw tylko taki , ze wiosne mamy, 3mta sie.
    jurek

  • 2. Data: 2006-03-23 14:42:41
    Temat: Re: up i meldunek
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > I jak tu sie nie wnerwic, kiedy ta biurokracja sie skonczy we wtym kraju.
    >
    > Pozytyw tylko taki , ze wiosne mamy, 3mta sie.

    imho w/w przepis mowi, iz:
    - jesli masz meldunek czasowy lub staly - zglaszasz sie w miejscu pobytu
    czasowego lub stalego
    - jesli nie masz zadnego meldunku - zglaszasz sie w miejscu, gdzie przebywasz.

    Wynikaloby z tego, ze masz nieuzasadnione pretensje do UP - jesli masz gdzie
    indziej meldunek staly/czasowy - to tam jestes "przypisany". Musialbys sie
    wymeldowac z pobytu stalego (i ew czasowego), zeby moc sie zglaszac w miejscu
    pobytu.

    Co do sensownosci w/w przepisu - nie bede sie wypowiadac, bo z zasady jestem
    przeciw przypisywania czlowieka do urzedow.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2006-03-23 16:31:40
    Od: "tdq" <s...@o...pl>

    > - jesli nie masz zadnego meldunku - zglaszasz sie w miejscu, gdzie
    przebywasz.

    mozna i tak , faktycznie na to patrzec. mimo to komuna mi to jedzie.
    Czy jest jeszcze jakis kraj w UE z przeoisami nakazujacymi informowanie
    Wladzy gdzie jestem? (poza UW)
    pozdrawiam, jurek

  • 4. Data: 2006-03-23 19:14:54
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-23 17:31:40 +0100, "tdq" <s...@o...pl> said:

> [...]
    >>

    > mozna i tak , faktycznie na to patrzec. mimo to komuna mi to jedzie.
    > Czy jest jeszcze jakis kraj w UE z przeoisami nakazujacymi informowanie

    Oooo - przepisy meldunkowe to mój konik. Przypisanie chłopa do ziemi :)
    A, że chłopstwo ciemne, to się nie buntuje. Reżim totalitarny wychował
    sobie narodek. Kaczkom i klerowi w to graj.

    camel[OT]

  • 5. Data: 2006-03-24 06:18:24
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 23 Mar 2006 17:31:40 +0100, tdq napisał(a):

    > przebywasz.
    >>

    > mozna i tak , faktycznie na to patrzec. mimo to komuna mi to jedzie.

    Hm... A masz inny pomysła na utrudnienie pobierania zasiłku dla
    bezrobotnych w kilkunastu urzędach jednocześnie?

    Poważnie pytam...

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2006-03-24 08:30:15
    Od: g...@p...onet.pl

    > Hm... A masz inny pomysła na utrudnienie pobierania zasiłku dla
    > bezrobotnych w kilkunastu urzędach jednocześnie?
    >
    > Poważnie pytam...

    System informatyczny dla urzedow pracy (START, zdaje sie, nazywa)?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2006-03-24 11:13:15
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > System informatyczny dla urzedow pracy (START, zdaje sie, nazywa)?

    PULS
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---