PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwsza praca a studia podyplomowe

  • 1. Data: 2006-03-23 10:44:49
    Temat: pierwsza praca a studia podyplomowe
    Od: "tk" <t...@o...pl>

    Witam,

    Obecnie jestem na IV roku studiow (informatyka uczelnia panstwowa) na V roku
    mam zamiar szukac jakies pracy (programista). Jedna zastanawiam sie nad
    rozpoczeciem studiow podyplomowych na AGH (inzynieria oprogramowania),
    robilbym rownolegle V rok studiow i wyzej wspomniane studia podyplomowe.
    Jednak wtedy ze wzgledu na ilosc zajec (praca mgr + studiax2) szukanie pracy
    na V roku odpada.

    Teraz zastanawiam sie czy jest sens ?? czy warto na V roku znalesc jakas
    robote czy tez zrobic te studia podyplomowe i wtedy dopiero zainteresowac
    sie praca ? Jak pracodawca patrzy na studia podyplomowe ? Czy taki papierek
    stawia mnie o wiele wyzej podczas rekrutacji ?

    Pozdrawiam, dzieki z gory za rady....

  • 2. Data: 2006-03-23 10:55:25
    Temat: Re: pierwsza praca a studia podyplomowe
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Studia dyplomowe odlozylbym na pozniej. Priorytetem powinno byc zdobycie
    odpowiedniego doswiadczenia zawodowego. Poza tym studia dyplomowe na
    kierunku Inzynieria oprogramowania, jesli skonczyles informatyke to
    nieporozumienie. W ciagu 5 lat napewno miales albo bedziesz mial jakies
    zajecia z I.O., a dodatkowa wiedze powinienes zdobyc sam jesli zamierzasz
    isc w tym kierunku. Jesli myslisz o dodatkowych studiach to radzilbym raczej
    jakies ekonomiczne. Solidna informatyka+znajomosc biznesu to naprawde dobry
    kurs. Moglbys sie pokusic o studia MBA, ale to juz inna bajka.

  • 3. Data: 2006-03-23 10:57:41
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    Studia podyplomowe odlozylbym na pozniej. Priorytetem powinno byc zdobycie
    odpowiedniego doswiadczenia zawodowego. Poza tym studia podyplomowe na

  • 4. Data: 2006-03-23 11:11:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu tk porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > sie praca ? Jak pracodawca patrzy na studia podyplomowe ? Czy taki papierek
    > stawia mnie o wiele wyzej podczas rekrutacji ?
    IHMO w przypadku programisty studia podyplomowe z inzynierii
    oprogramowania nie dadza Ci zbyt wiele atutow w przypadku rekrutacji.
    Wiecej pozytku bedziesz mial jesli znajdziezs teraz prace jako programista.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-03-23 11:20:34
    Od: "Tomasz Czupryński" <m...@i...pl>

    Warto robić studia podyplomowe.
    Na nich możesz spotkać wielu ciekawych ludzi, którzy mogą pomóc w
    znalezieniu ciekawej pracy.

  • 6. Data: 2006-03-23 20:58:24
    Od: jerry <...@x...pl>

    > Teraz zastanawiam sie czy jest sens ??

    Ale durnowaty pomysł...
    Studiujesz informatykę i myślisz o podyplowych studiach z ... inż.
    oprogramowania. Głupszym pomysłem byłoby już tylko robienie drugiego
    fakultetu z informatyki stosowanej :|

    V rok to dobry okres żeby znaleźć pracę i zdobywać doświadczenie. Na
    studia podyplomowe będziesz miał dużo czasu i sam kiedyś zdecydujesz
    jakie - kiedy już będziesz wiedział co dalej.
    Polecam w przyszłości MBA - świetnie przygotowują do stanowisk
    menadżerskich.
    Pozdrawiam,
    Jarek