PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosba

  • 1. Data: 2006-03-23 10:24:55
    Temat: Prosba
    Od: "Tomasz" <d...@p...onet.pl>

    CZesc
    Moze wiecie jak w Irlandii nazywa się inżynier od instalacji w budynkach
    (instalacja wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa, ciepłej i zimnej wody,
    kanalizacji) chodzi mi o to jakie hasło wpisać w wyszukiwarkach pracy.
    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-03-23 16:09:30
    Temat: Re: Prosba
    Od: "Fox news" <n...@n...com>

    Użytkownik "Tomasz" napisał :
    > Moze wiecie jak w Irlandii nazywa się inżynier od instalacji w budynkach
    > (instalacja wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa, ciepłej i zimnej wody,
    > kanalizacji) chodzi mi o to jakie hasło wpisać w wyszukiwarkach pracy.

    spróbuj HVAC

  • 3. Data: 2006-03-25 10:21:22
    Od: jerry <...@x...pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > (instalacja wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa, ciepłej i zimnej wody,
    > kanalizacji) chodzi mi o to jakie hasło wpisać w wyszukiwarkach pracy.

    spróbuj też

    cooling and heating

  • 4. Data: 2006-03-25 19:08:50
    Od: Kamal Badran <k...@l...nospam.net>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > (instalacja wentylacji, klimatyzacji, ogrzewnictwa, ciepłej i zimnej wody,
    > kanalizacji) chodzi mi o to jakie hasło wpisać w wyszukiwarkach pracy.

    Mechanical Engineer.