PracaGrupypl.praca.dyskusje › unilever, cv on-line, nie polecam:(

  • 1. Data: 2002-08-23 17:25:15
    Temat: unilever, cv on-line, nie polecam:(
    Od: Maciek <m...@f...polbox.pl>

    Przykra rzecz,

    Poswiecasz ladny kawalek czasu na wypelnienie po angielsku cv online,
    skladajacego sie z 20 (slownie: z dwudziestu) podstron.
    Wracasz po dniu, bo stwierdziles, ze moze jakies punkty wymagaja
    modyfikacji, poprawienia... przagladasz oferty ...przegladasz... i
    ktoregos dnia znajdujesz cos co cie interesuje. Klikasz , dostajesz
    info, ze zgloszenie zostalo przyjete i ze masz czakac na jakas odpowiedz
    i ze mozesz przegladac on-line status swojego zgloszenia...
    Przez jakis czas nic sie nie dzieje. Ktoregos dnia sie logujesz i
    widzisz jakis standardowy tekst, zawierajacy cos takiego:

    [...]
    'After a detailed analysis of the information you have presented us
    with, we now regret to advise you that we will not be proceeding with
    your application any futher.'
    [...]

    Zadnych indywidualnych informacji, na temat twojego zgloszenia. Po
    prostu: gon sie, koles.
    Wchodzisz do swojego CV, zeby je ewentualnie zmienic:

    [...]
    'You don't have the right to modify your resume.'
    [wolne tlumaczenie: nie masz prawa modyfikowac swojego CV]
    [...]

    Przegladasz inne oferty pracy. Klikasz przy jakiejs na 'apply' -
    dostajesz cos takiego:

    'You have no right to apply for this job.'
    [wolne tlumaczenie: nie masz prawa aplikowac na to stanowisko]

    ... a tym czasem na glowej stronie serwisu jest napisane:

    'Witamy Cię w serwisie internetowym firmy Unilever. Z przyjemnością
    prezentujemy jego nowe oblicze - bardziej przyjazne i znacznie ciekawsze
    merytorycznie i graficznie. Pozwól się oprowadzić po Świecie Unilevera....'

    No coz, ja pozwolilem sie oprowadzic po Swiecie Unilevera i wiem jedno:
    przestane uzywac pasty do zebow Signal, margaryny Rama, herbaty Saga i
    proszku Pollena 2000.

    A innym odradzam korzystanie z serwisu rekrutacyjnego tej firmy.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2002-08-23 19:45:13
    Temat: Re: unilever, cv on-line, nie polecam:(
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No coz, ja pozwolilem sie oprowadzic po Swiecie Unilevera i wiem jedno:
    > przestane uzywac pasty do zebow Signal, margaryny Rama, herbaty Saga i

    Czy gdybys startowal np. do wodociagow miejskich i zostal odrzucony to
    przestal bys sie myc, pic herbate czy tez wykopal bys sobie studnie?

  • 3. Data: 2002-08-24 07:11:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ak6399$500$1@news.tpi.pl> A.B. napisał(a):

    > Czy gdybys startowal np. do wodociagow miejskich i zostal odrzucony to
    > przestal bys sie myc, pic herbate czy tez wykopal bys sobie studnie?

    Przecież tutaj chodzi o chamskie potraktowanie szukającego pracy, nie wykręcaj kota
    ogonem.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-08-24 13:44:05
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Samotnik wrote:

    > Przecież tutaj chodzi o chamskie potraktowanie szukającego pracy, nie
    > wykręcaj kota ogonem.

    Tym bardziej, że o ile wodociągi mają monopol, to oprócz Unilevera jest
    szereg innych producentów np. pasty do zębów.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-08-26 07:24:08
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    > skladajacego sie z 20 (slownie: z dwudziestu) podstron.
    > Wracasz po dniu, bo stwierdziles, ze moze jakies punkty wymagaja

    ja pamietam, ze kiedys takze wypelnialem 20 podstron formularza o prace
    a na ostatniej otrzymalem

    "404 page not found"

    ;-)

  • 6. Data: 2002-08-26 09:22:22
    Od: "wojus" <w...@w...pl>

    napisz do nich że zgłosisz sprawe do GIODO - generalnego inspektora ochrony
    danych osobowych - masz zawsze prawo do modyfikacji swoich danych osobowych.