PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomoc ??

  • 1. Data: 2002-08-23 21:29:58
    Temat: pomoc ??
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Moze ktos ma intrukcje do tej drukarki...... nie znam sie,. na tym... Caly
    czas miga mi error,... swieci HQ i INK - swieci jeszcze taka koperta i nie
    wiem o co tutaj chodzi :( pomoze ktos ??? moze ktos ma podobna :)

    gg 4034156

    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-08-23 21:41:44
    Temat: Re: pomoc ??
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    l...@p...onet.pl wrote:
    > Moze ktos ma intrukcje do tej drukarki...... nie znam sie,. na tym... Caly
    > czas miga mi error,... swieci HQ i INK - swieci jeszcze taka koperta i nie
    > wiem o co tutaj chodzi :( pomoze ktos ??? moze ktos ma podobna :)

    mam podobna, ale miga mi nie HQ ani INK tylko swieci on-line
    a czasem miga paper-off :-o

    :-))))))))))

    romekk

  • 3. Data: 2002-08-23 22:00:37
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > mam podobna, ale miga mi nie HQ ani INK tylko swieci on-line
    > a czasem miga paper-off :-o

    a tak troche bardziej serio, to
    - wyjatkowo zle wybrales grupe, zapytaj na jakiejs z hierarchii pl.comp.*
    - I NIE ZAPOMNIJ PODAC NAZWY/TYPU DRUKARKI!!!

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-08-24 05:55:18
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Przecież on pisze na temat pracy (pracy drukarki). :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła