PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktos byl u Pana prof. Zawiszy

  • 1. Data: 2002-08-23 10:22:05
    Temat: Czy ktos byl u Pana prof. Zawiszy
    Od: "P.W.K.M." <l...@s...pl>

    Moje dziecko (4 lata) jest alergikiem i ma prawdopodobnie poczatki astmy.
    Ktos polecil nam prof. dr hab. Edwarda Zawisze (konsultant krajowy do spraw
    alergologii). Czy ktos z Was byl u tego Pana i moze sie podzielic swoimi
    "wrazeniami". Wizyta u tego Pana jest dosc droga (30 min - 200zl), a
    czytajac wczesniejsze newsy dowiedzialem sie tylko, ze poleca pacjentom leki
    homeopatyczne.
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-08-23 10:25:10