PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w ubezpieczeniach ....

  • 1. Data: 2002-08-23 10:20:55
    Temat: praca w ubezpieczeniach ....
    Od: "Qviad" <q...@i...pl>

    Poniewaz juz za chwilke koncze studia, a w mojej branzy pracy dostac sie nie
    spodziewam, zainteresowala mnie mozliwosc pracy w ubezpieczeniach.

    Kto moze pokrotce wyjasnic na czym polega praca agenta ubezpieczeniowego ?

    Czy jest to moze "chodzenie po domach" w celu znalezienia klienta, czy tez
    moze istnieja bardziej wysublimowane formy sprzedazy ubezpieczen ?

    Jezeli zdecydowalbym sie na prace, jaka firme ubezpieczeniowa wybrac, malo
    jeszcze znana na rynku polskim, czy moze firme o ugruntowanej pozycji ?

    Serdecznie pozdrawiam,
    Qviad

  • 2. Data: 2002-08-23 15:17:53
    Temat: Re: praca w ubezpieczeniach ....
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Kto moze pokrotce wyjasnic na czym polega praca agenta ubezpieczeniowego ?
    > Czy jest to moze "chodzenie po domach" w celu znalezienia klienta, czy tez
    > moze istnieja bardziej wysublimowane formy sprzedazy ubezpieczen ?
    glownie jednak tak... choc dziala i telemarketing (dzownia, nagabuja, umawiaja).

    > Jezeli zdecydowalbym sie na prace, jaka firme ubezpieczeniowa wybrac, malo
    > jeszcze znana na rynku polskim, czy moze firme o ugruntowanej pozycji ?

    zanim zaczniesz o tym powaznie myslec zauwaz, ze TU wynosza sie cichaczem
    z Polski, bo okazuje sie ze mimo, ze jestesmy spoleczenstwem skandalicznie
    nieubezpieczonym, to jednak jakos nie jest to wydatek priorytetowy w zadnej
    rodzinie.
    zreszta trudno sie dziwic...

    niemniej jesli jestes ,,urodzonym'' akwizytorem, to czy w Amwayu, czy
    Oriflame czy innych ubezpieczeniach mozesz zarobic na pontiaca ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-08-23 15:55:01
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

> [...]
    >
    > niemniej jesli jestes ,,urodzonym'' akwizytorem, to czy w Amwayu, czy
    > Oriflame czy innych ubezpieczeniach mozesz zarobic na pontiaca ;-)

    Wlasnie czytalem, ze mnostwo ludzi rezygnuje z ubezp. na zycie (bo
    akwizytorzy obiecywali gruszki, ktorych ubezpieczeni nie moga sie doczekac)
    i moje "ukochane" Amplico budujac nowy image werbuje nowych akwizytorow i
    kierownikow. Warunek: zadnego stazu w ubezpieczeniach. Do dzisiaj pamietam
    wykres moich zyskow robiony przez pielegniarke z zawodu, ktory po 3 latach
    wyszedl poza kartke (u gory). Bylo to wiele lat temu przy znacznej jeszcze
    inflacji, zapytalem czy te zyski itp. to w cenach stalych czy nominalnych.
    Nie rozumiala pytania, zapytala szefowa regionalna, ta tez nie rozumiala.
    Ale co chwile powtarzaly "tylko Amplico".

  • 4. Data: 2002-08-24 19:19:01
    Od: "Qviad" <q...@i...pl>

    Zrozumialem, ze jest to forma akwizycji, czy tak ?

    Qviad