PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencje rozwoju gospodarczego

  • 1. Data: 2004-08-31 09:23:39
    Temat: agencje rozwoju gospodarczego
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos uczestniczyl w szkoleniach organizowanych przez agencje rozwoju
    gospodarczego http://www.arg.org.pl i moze powiedziec co to za firma. Czy
    warto? Czy dyplom zdobywany jest cos wart?

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2004-08-31 15:48:47
    Temat: Re: agencje rozwoju gospodarczego
    Od: "::WiReFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Wielka sciama te agencje sa po to zeby kasowac kase z funduszy EU na debilne
    szkolenia.

  • 3. Data: 2004-08-31 16:06:28
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "::WiReFree::" <m...@n...chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    > Wielka sciama te agencje sa po to zeby kasowac kase z funduszy EU na
    debilne
    > szkolenia.
    Z doswiadczenie to wiesz czy tylko przypuszczenia?

  • 4. Data: 2004-08-31 19:16:04
    Od: "::WiReFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Z doswiadczenia wzialem taka moja sasiadke na spytki co tam pracuje ino w
    innym oddziale i w zwiazku z tym moj post ogolnie fundusze z EU mozna
    pozyskac ale specjalizuja sie w tym takie pijawki jak wlasnie takowe agencje
    coto nie sieja a zbieraja.

  • 5. Data: 2004-08-31 20:38:28
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    > Z doswiadczenia wzialem taka moja sasiadke na spytki co tam pracuje ino w
    [ciach]
    dzieki za info, chyba odpuszcze

  • 6. Data: 2004-09-05 15:00:53
    Od: "Marcin F" <f...@g...pl>

    Hej,

    Ja jestem na takim rocznym studium ARG i powiem szczerze ze mi sie podoba.
    Wykladowcy sa OK, ciekawe zajecia a ile dyplom jest wart to wiadomo, ktory
    dyplom jest dzisiaj cos wart....

    Pzdrwm