PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensja Analityka Biznesowego w USA?

  • 1. Data: 2004-08-31 10:44:32
    Temat: Pensja Analityka Biznesowego w USA?
    Od: "HS" <h...@t...pl>

    Na jakim poziomie może kształtować się roczne wynagrodzenie Analityka
    Biznesowego pracującego w duże firmie zlokalizowanej w USA zajmującej się IT
    consultingiem?
    Istotnym jest, że osoba ta jest cudzoziemcem (wiadomo dla takowych funkcjonują
    trochę inne widełki płacowe :)).

    Będę bardzo wdzięczna za wskazanie mi jakiegokolwiek wiarygodnego punktu
    zaczepienia.

  • 2. Data: 2004-08-31 11:42:34
    Temat: Re: Pensja Analityka Biznesowego w USA?
    Od: Py Ky <p...@w...pl>

    HS wrote:
> [...]
    > trochę inne widełki płacowe :)).
    >
    > Będę bardzo wdzięczna za wskazanie mi jakiegokolwiek wiarygodnego punktu

    Generalnie, w zaleznosci od doswiadczenia, od 40 do 100 tys dolarow
    rocznie. Tutaj mozesz sobie zrobic dokladniejsze rozpoznanie (salary
    wizard):

    http://www.salary.com/compensation/layoutscripts/cmp
    l_display.asp

    P. Kreglicki