PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie - 14h na dobę? › umowa zlecenie - 14h na dobę?
    From: Bartek <b...@P...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa zlecenie - 14h na dobę?
    Date: Tue, 12 Sep 2006 14:45:06 +0200

    Mam nst pytanie do Szanownych Grupowiczów:
    Czy zleceniodawca ma prawo żądać odemnie bym pracował przez 14 h
    dziennie (i to przez kilka dni z rzędu)? Na umowie-zleceniu nie
    ma mowy o wymiarze godzinowym pracy, jest tylko zakres obowiązków.
    Dodam iż praca jest dość męcząca (połączenie pracy biurowej z
    fizyczną), wykonują ją równiez pracownicy zatrudnieni na umowę o
    pracę - w wymiarze 8 h dziennie. Obowiązki jakie wykonują są
    identyczne z tymi jakie wykonuje ja realizując umowę-zlecenie.

    Pozdrawiam,
    Bartosz