PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie - 14h na dobę? › umowa zlecenie - 14h na dobę?
  • Data: 2006-09-12 12:45:06
    Temat: umowa zlecenie - 14h na dobę?
    Od: Bartek <b...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nst pytanie do Szanownych Grupowiczów:
    Czy zleceniodawca ma prawo żądać odemnie bym pracował przez 14 h
    dziennie (i to przez kilka dni z rzędu)? Na umowie-zleceniu nie
    ma mowy o wymiarze godzinowym pracy, jest tylko zakres obowiązków.
    Dodam iż praca jest dość męcząca (połączenie pracy biurowej z
    fizyczną), wykonują ją równiez pracownicy zatrudnieni na umowę o
    pracę - w wymiarze 8 h dziennie. Obowiązki jakie wykonują są
    identyczne z tymi jakie wykonuje ja realizując umowę-zlecenie.

    Pozdrawiam,
    Bartosz