PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o prace i wlasna dg › umowa o prace i wlasna dg
  • Data: 2003-05-09 07:29:57
    Temat: umowa o prace i wlasna dg
    Od: "Marcin Ciecwierz" <g...@d...inside.pin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    co nieco nt. temat znalazlem w archiwum, jednakze nie dokonca mnie to
    satysfakcjonuje, dlatego pytam:

    1. pracuje na umowe o prace na czas okreslony, do zusu z pensyjki leci
    jakies 440 zl miesiecznie, ile ja bede placil zus`owi po zalozeniu wlasnej
    dg?

    2. czy musze informowac pracodawce? - odpowiedz byla w archiwum jednakze dla
    mnie troszke malo precyzyjna, wszysct mowia ze nie musze, ale tez niektorzy
    mowia ze to i tak wyjdzie na jaw, wiec jak to jest?

    3. wolalbym dostac zwrot podatku za 2003 rok :) dam rade?

    4. podobno jak absolwent (matura 2002) moge przez rok nie placic ZUS`u, kogo
    mam zabic? (z tym ze kontynuuje nauke w szkole zaocznej).

    no i to chyba wszystko, z gory dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam