PracaGrupypl.praca.dyskusje › poczatkujacy J2EE gdzie uderzyć

  • 1. Data: 2006-05-16 12:47:37
    Temat: poczatkujacy J2EE gdzie uderzyć
    Od: "byster" <b...@o...pl>

    Mam "świeże" wyksz. inf., umiejetnosci w "lekkim" J2EE
    /Struts,Hibernate dobrze, masa innych [bez EJB] pobieżnie/, BEZ
    doswiadczenia w IT, programuje dla zabawy ale chciałbym spróbować
    robić to zawodowo. Do jakich firm mógłbym uderzyć /są takie w
    Trójmieście lub okolicach?/
    Na ile mógłbym liczyć jako nie-specjalista ;) w tym fachu?

  • 2. Data: 2006-05-16 22:20:10
    Temat: Re: poczatkujacy J2EE gdzie uderzyć
    Od: ciukes <ciukes.@.gmail.DOT.com.fake>

    byster wrote:
> [...]
    > /Struts,Hibernate dobrze, masa innych [bez EJB] pobieżnie/, BEZ
    > doswiadczenia w IT, programuje dla zabawy ale chciałbym spróbować
    Skoncz zabawe i przylacz sie od porzadnego projektu OSource. W ten
    sposob "podpompujesz" CV, zyskasz doswiadczenie i referencje.

    > Do jakich firm mógłbym uderzyć /są takie w
    > Trójmieście lub okolicach?/
    pl.praca.oferowana?

    Pozdrawiam,
    ciukes

  • 3. Data: 2006-05-17 05:46:16
    Od: Katha <k...@p...onet.pl>

    byster napisał(a):
> [...]
    > Trójmieście lub okolicach?/
    > Na ile mógłbym liczyć jako nie-specjalista ;) w tym fachu?

    uderz celnie i mocno ;)

    --
    Miłego...

    Katha