PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo a ubezpieczenie ...

  • 1. Data: 2003-03-01 23:14:42
    Temat: umowa o dzielo a ubezpieczenie ...
    Od: Seba <s...@o...pl>

    Witam wszystkich

    Na jednej ze stron internetowych wyczytalem iz pracownik pracujacy na
    umowe o dzielo nie jest objety ubezpieczeniem. Cytuje:

    Umowa o dzie?o zawarta z innym podmiotem ni? pracodawca nie jest obj?ta
    ubezpieczeniem spo?ecznym (obowi?zkowym ani dobrowolnym), tak samo, gdy
    umowa ta jest jedynym naszym ?ród?em dochodu.

    Czy to prawda ?
    Jutro mam podpisac taka umowe i jestem w kropce.
    Prosze o porade co powinien zrobic pracownik pracujac na umwe o dzie?o
    jesli jest to jego jedyne zrodlo dochodu aby sie ubezpieczyc (wiem ze
    moze otworzyc wlasna dzialalnosc ale czy sa jakies tansze sposoby ?) ?

    Pozdrawiam

    I z góry dzieki ...

    Seba