PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło a podatek › umowa o dzieło a podatek
    From: "tobi" <t...@z...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa o dzieło a podatek
    Date: Mon, 17 Jan 2005 18:33:21 +0100

    Mam pytanie

    Wykonałem dla firmy dzieło w ramach umowy o dzieło.

    Na umowie była kwota brutto
    Na rachunku do wypłaty była kwota netto

    Natomiast tak się sprytnie zleceniodawcy udało, że umieszczone zostało pole
    wyboru o treści
    "podatek opłaca zleceniodawca" , które nie zostało zaznaczone.

    Czy w tej sytacji podatek powinienem zapłacić ja jako zleceniobiorca, jak ma
    się do tego kwota brutto umieszczona na umowie.

    Co by było, gdyby na umowie była kwota netto.?

    Jeśli to ja powinienem zapłacić ten podatek to ile mam na to czasu.

    No i kto wystawia PIT??

    Jestem studentem(z ZUS nie ma więc problemu)

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Tibi