PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres próbny, zasiłek dla bezrobotnych a rozwiązanie jej przeze mnie

  • 1. Data: 2007-08-04 08:17:31
    Temat: umowa na okres próbny, zasiłek dla bezrobotnych a rozwiązanie jej przeze mnie
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje>

    Czy rozwiązanie umowy o pracę zawartej na okres próbny przeze mnie z
    powodu niespełnienia przez pracodawcę uzgodnionych (słownie) wcześniej
    warunków finansowych spowoduje jednoczesną utratę prawa do zasiłku dla
    bezrobotnych w Urzędzie Pracy ?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi

    --
    pozdrawiam
    Andromeda

  • 2. Data: 2007-08-04 14:36:31
    Od: "gosha" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andromeda" <s...@n...potrzebuje> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > powodu niespełnienia przez pracodawcę uzgodnionych (słownie) wcześniej
    > warunków finansowych spowoduje jednoczesną utratę prawa do zasiłku dla

    Nie utratę, tylko przesunięcie jego wypłacenia o 90 dni od dnia złożenia
    wniosku (jeżeli np. rozwiązałby umowę pracodawca termin wynosi 7 dni).

  • 3. Data: 2007-08-04 19:39:08
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje>

    > Nie utratę, tylko przesunięcie jego wypłacenia o 90 dni od dnia złożenia
    > wniosku (jeżeli np. rozwiązałby umowę pracodawca termin wynosi 7 dni).

    Dzięki
    --
    pozdrawiam
    Andromeda