PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Kiepskie te wzowienia

  • 1. Data: 2007-08-03 23:58:25
    Temat: Re: Kiepskie te wzowienia
    Od: "Zygfryd" <z...@a...su>

    Przepraszam nie na tą grupę miał ten post iść, nie mogę już tego usunać

    Przepraszam

    Dark

  • 2. Data: 2007-08-04 12:42:56
    Od: Grigorij <g...@e...livenet.pl>

    "Zygfryd" <z...@a...su> wrote in news:f90fdl$i28$1@node1.news.atman.pl:

    > Przepraszam nie na tą grupę miał ten post iść, nie mogę już tego usunać
    >
    > Przepraszam

    A o Cancel Message nie slyszales zapewne? :)

    Pzdr.
    Grigorij

  • 3. Data: 2007-08-04 16:27:16
    Od: "Zygfryd" <z...@a...su>

    Użytkownik "Grigorij" <g...@e...livenet.pl> napisał w wiadomości
    > A o Cancel Message nie slyszales zapewne? :)
    > Pzdr.
    > Grigorij

    W moim czytniku takiej nie widzę :(

    DArek

  • 4. Data: 2007-08-04 16:35:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f929bn$c5n$1@node1.news.atman.pl Zygfryd <z...@a...su>
    pisze:

    > W moim czytniku takiej nie widzę :(

    Przecież używasz OE.
    To już nawet nie są jaja, to zwyczajna gł..., sam sobie dośpiewaj.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-08-04 16:52:08
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-04 18:27 [Zygfryd] napisał(a):

    > W moim czytniku takiej nie widzę :(

    A klawisz [Del] na klawiaturze masz?

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 6. Data: 2007-08-04 17:36:58
    Od: "Zygfryd" <z...@a...su>

    news:f929s8$t79$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości
    news:f929bn$c5n$1@node1.news.atman.pl Zygfryd <z...@a...su>
    > Przecież używasz OE.
    > To już nawet nie są jaja, to zwyczajna gł..., sam sobie dośpiewaj.

    Od zawsze używałem OE i nie zamierzam tego zmieniać, jak dla mnie jest to
    idealny czytnik

    Użyłem opcji Anuluj wiadomość ale nie zadziałała

    Darek

  • 7. Data: 2007-08-04 17:43:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f92dej$d27$1@node1.news.atman.pl Zygfryd <z...@a...su>
    pisze:

    > Od zawsze używałem OE i nie zamierzam tego zmieniać, jak dla mnie jest to
    > idealny czytnik
    To twoja sprawa, ja też go używam ale wiem, że idealny oczywiście nie jest.

    > Użyłem opcji Anuluj wiadomość ale nie zadziałała
    Tak może być z różnych przyczyn.
    - twój serwer/provider nie dopuszcza tej operacji z uwagi na możliwość
    nadużyć,
    - masz ustawioną dla tej grupy opcję synchronizacji całych wiadomości, więc
    treść ląduje u ciebie lokalnie; usunięcie z serwera nie zmienia faktu, że
    wiadomość widzisz u siebie;
    - zrobiłeś cancel za późno i rozsiało się po mirrorach.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-08-04 18:54:36
    Od: "Zygfryd" <z...@a...su>

    > - zrobiłeś cancel za późno i rozsiało się po mirrorach.

    O to chyba to :)

    Darek