PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odmowa nadgodzin

  • 1. Data: 2007-08-03 14:37:32
    Temat: Odmowa nadgodzin
    Od: "FROST" <a...@g...pl>

    Witam

    Czy mogę odmówić pracodawcy pracy poza godzinami w grafiku (praca zmianowa).
    Mam małą córeczkę i zmieniamy sie z zona żeby się nią opiekować, a
    pracodawca złośliwie( odnoszę takie wrażenie) przynosi mi prace np. 15 minut
    przed końcem szychty i każe zrobić na wczoraj- żona sie spóżnia do pracy i
    miewa wymówki z tego powodu. Coś słyszalem że wychowując dziecko mogę w
    zgodzie z prawem olać takie nadgodziny.Czy to prawda?

  • 2. Data: 2007-08-03 15:33:39
    Temat: Re: Odmowa nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8vejf$8fu$1@inews.gazeta.pl FROST <a...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > sie spóżnia do pracy i miewa wymówki z tego powodu. Coś słyszalem że
    > wychowując dziecko mogę w zgodzie z prawem olać takie nadgodziny.Czy to
    Art. 178 §2 KP. Z uprawnienia zawartego w tym artykule korzystać może tylko
    jedno z rodziców (art. 189^1 KP).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-08-03 20:16:20
    Od: Alex <a...@i...com>

    Dnia 03-08-2007 o 17:33:39 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:f8vejf$8fu$1@inews.gazeta.pl FROST <a...@g...pl>

    > Art. 178 §2 KP. Z uprawnienia zawartego w tym artykule korzystać może
    > tylko jedno z rodziców (art. 189^1 KP).

    Tu nie ma znaczenia dziecko, nadgodziny nie sa obowiazkowe...

  • 4. Data: 2007-08-03 20:20:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.twh2litql65uph@lapton Alex <a...@i...com>
    pisze:

    > Tu nie ma znaczenia dziecko, nadgodziny nie sa obowiazkowe...
    Czemu tak twierdzisz?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-08-03 20:30:15
    Od: Alex <a...@i...com>

    Dnia 03-08-2007 o 22:20:57 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.twh2litql65uph@lapton Alex <a...@i...com>

    > Czemu tak twierdzisz?

    widze ze kolega filozof. ok, bo maja w nazwie "nad"

  • 6. Data: 2007-08-03 20:35:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.twh28pb7l65uph@lapton Alex <a...@i...com>
    pisze:

    > widze ze kolega filozof. ok, bo maja w nazwie "nad"
    Aaa, widzę, że kolega filozof.
    Mimo to nie zamieszczaj informacji, które mogą wprowadzić kogoś w błąd.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-03 20:38:08
    Od: Alex <a...@i...com>

  • 8. Data: 2007-08-03 20:43:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.twh3lutal65uph@lapton Alex <a...@i...com>
    pisze:

    > Czemu tak twierdzisz?
    Bo archiwa newsów wiszą w sieci ładnych parę lat. Po pewnym czasie ktoś
    bedący w potrzebie je przeszuka, natrafi na bzdury napisane przez jakiegoś
    byle tumana, weźmie je za prawdę, zastosuje i narobi sobie szkody.
    Po co?

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-08-03 20:46:35
    Od: Alex <a...@i...com>

    Dnia 03-08-2007 o 22:43:54 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > bedący w potrzebie je przeszuka, natrafi na bzdury napisane przez
    > jakiegoś byle tumana, weźmie je za prawdę, zastosuje i narobi sobie

    Słuchaj cieciu związkowy. Nie obrażam ludzi i nie chcę być obrażany przez
    byle ciecia.
    Praca w godzinach nadliczbowych nie jest obowiązkowa, a jedynie
    dopuszczalna w pewnych okolicznościach.
    Jako cieć związkowy musisz znać przepisy i nie powinieneś wprowadzać ludzi
    w błąd.

  • 10. Data: 2007-08-03 20:54:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.twh3zxm2l65uph@lapton Alex <a...@i...com>
    pisze:

    > Słuchaj cieciu związkowy. Nie obrażam ludzi i nie chcę być obrażany
    > przez byle ciecia.
    Mnie nie obchodzi, czego chcesz, prostaku.
    Ja cię nie mogę obrazić. Cokolwiek bym nie powiedział, jakichkolwiek
    inwektyw bym użył, byłyby dla ciebie jedynie niezasłużonymi niczym
    komplementami.
    Ty mnie też nie możesz obrazić, choć z zupełnie innych przyczyn.

    > Praca w godzinach nadliczbowych nie jest obowiązkowa, a jedynie
    > dopuszczalna w pewnych okolicznościach.
    Jesteś idiotą, kmiotku. Praca w godzinach nadliczbowych jest obowiązkowa,
    jeśli pracodawca poleci jej wykonywanie w warunkach zgodnych z prawem pracy.

    --
    Jotte