PracaGrupypl.praca.dyskusje › FC Solidarność / Lublin

  • 1. Data: 2003-06-03 07:22:38
    Temat: FC Solidarność / Lublin
    Od: "woojciech" <a...@j...jo.ojojo>

    Witam,

    Czy ktoś wie coś na temat warunków pracy w lubelskiej Firmie Cukierniczej
    Solidarność?
    Znajoma mnie prosiła o to, by się czegoś na ten temat wywiedzieć, bo ma
    kilka ofert pracy i chce dobrze wybrać.
    Chodzi jej głównie o to jaki jest klimat w pracy, jakie są stosunki z szefem
    (szefami) i współpracownikami, czy nie ma jakiejś dyskryminacji płacowej (w
    stosunku do kobiet - bo do tej pory wszędzie dostawała mniejsze
    wynagrodzenie niż facet na równorzędnym stanowisku, chociaż wykonywała
    niejednokrotnie bardziej zaawansowane zadania). No i wszelkie inne
    informacje również mile widziane
    Dzięki z góry

    Woojciech

  • 2. Data: 2003-06-03 08:56:12
    Temat: Re: FC Solidarność / Lublin
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    >Solidarność?
    >Znajoma mnie prosiła o to, by się czegoś na ten temat wywiedzieć, bo ma

    Pogratulowac szczescia/umiejetnosci.

> [...]
    >wynagrodzenie niż facet na równorzędnym stanowisku, chociaż wykonywała
    >niejednokrotnie bardziej zaawansowane zadania). No i wszelkie inne

    Mam tylko rade sprzed kilku lat od faceta-inzyniera ktory mial tam pracowac:
    UCIEKAC! Szczegolnie jesli chodzi o uklady szef-pracownik.

    Ale mysle ze najlepiej wybrac sie na rekonesans i ,zachowujac rewolucyjna
    czujnosc ;-) , wybadac to samemu.

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-06-05 17:54:28
    Od: "ramzes" <o...@o...pl>

    > Czy ktoś wie coś na temat warunków pracy w lubelskiej Firmie Cukierniczej
    > Solidarność?

    Nawet duzo :(

    > Znajoma mnie prosiła o to, by się czegoś na ten temat wywiedzieć, bo ma
    > kilka ofert pracy i chce dobrze wybrać.

    Gratulacje!!! Tylko pozazdroscic!

    > Chodzi jej głównie o to jaki jest klimat w pracy,

    Klimat jednym slowem ch...owy. Tam jest tam taka "klika", innych
    wykorzystuja i przyjmuja tylko swoich znajomkow. Jesli ktos jest przyjety
    bez znajomosci pracuje trzy miesiace (okres probny) lub cos kolo tego i do
    domu!!!
    Wiec jesli twoja znajoma nie ma tam zadnych znajomosci to: dostanie place
    jak sprzataczka, bedzie siedziec w pracy po godzinach bez wyplaty za
    nadgodziny, a jesli trafi do dzialu tylko z facetami i gdzie szefem jest
    facet to bedzie miala przesrane!!! Bedzie pracowac za caly dzial a profity
    beda za nia zbierac inni :(

    >jakie są stosunki z szefem

    Straszne!!! Jak ktos wczesniej napisal: UCIEKAC!!!

    > (szefami) i współpracownikami,

    Zalezy gdzie sie trafi, ale w niktorych dzialach to kazdy kazdemu wilkiem i
    tylko klody pod nogi rzucaja.

> [...]
    > wynagrodzenie niż facet na równorzędnym stanowisku, chociaż wykonywała
    > niejednokrotnie bardziej zaawansowane zadania).

    Jest niestety cos takiego. Sam widzialem jak wykorzystuje sie prace
    dziewczyn o kwalifikacjach i wiedzy wyzszych niz wspolpracownicy (faceci) i
    kierownictwo. Za dobrze wykonane zadanie premie dostawala jedynie "gora", a
    wykonawca moze miec jedynie satysfakcje :(

    Moja rada: jesli twoja znajoma ma wybor, to w zadnym wypadku niech nie
    wybiera Solidarnosci nawet za wieksza kase. Nie warto!!!

    __
    ramzes