PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas określony i nadgodziny

  • 1. Data: 2003-08-25 13:25:11
    Temat: umowa na czas określony i nadgodziny
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    31 sierpnia kończy mi sie umowa o prace. Pracowłąem 3 miesiące Nie zamierzam
    jej przedłużac bo mój szef to ...(bluzgi) Niepłaci mi na czas. Zarabiam 600 zł
    na reke. Nie otrzymywałem rapurtów RMUA.
    Na początku umówilismy sie (słownie bez świadków) ze za nadgodziny nie bedzie
    mi płacił tylko odbiore sobie to jako wolne przeliczjąc x 1.5. Czyli za kazdą
    przpracowaną nadgodzine mam 1.5 wolnej. Nazbierało mi se 25 nadgodzin czyli
    wychodzi mi ze moge nie przychodzic do pracy do konca tygodnia. Ale co mam
    zrobic jesli ne zechce mi zapłacic za ten tydzień??
    Czy umowa ustna jest wiążąca?/

    Z góry dziekuje
    Pozdr
    Jacek

  • 2. Data: 2003-08-25 13:31:33
    Temat: Re: umowa na czas określony i nadgodziny
    Od: "" <j...@p...onet.pl>

    Acha
    Zapomiałem dodac ze moj szef nie prowadzi zadnej ewidencji przyjsc do pracy
    zadnych list, nic.
    Czy to działa na moją niekorzysc w przypadku ewentualnego starania sie o kaskę??
    byc moze na drodze sądowej no bo jak inaczej??

  • 3. Data: 2003-08-25 16:08:32
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    <jactra
> [...]
    kaskę??
    > byc moze na drodze sądowej no bo jak inaczej??

    a w jaki sposob mu udowodnisz nadgodziny?