PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa na czas określony i nadgodziny › umowa na czas określony i nadgodziny
    From: "jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa na czas określony i nadgodziny
    Date: 25 Aug 2003 15:25:11 +0200

    Witam

    31 sierpnia kończy mi sie umowa o prace. Pracowłąem 3 miesiące Nie zamierzam
    jej przedłużac bo mój szef to ...(bluzgi) Niepłaci mi na czas. Zarabiam 600 zł
    na reke. Nie otrzymywałem rapurtów RMUA.
    Na początku umówilismy sie (słownie bez świadków) ze za nadgodziny nie bedzie
    mi płacił tylko odbiore sobie to jako wolne przeliczjąc x 1.5. Czyli za kazdą
    przpracowaną nadgodzine mam 1.5 wolnej. Nazbierało mi se 25 nadgodzin czyli
    wychodzi mi ze moge nie przychodzic do pracy do konca tygodnia. Ale co mam
    zrobic jesli ne zechce mi zapłacic za ten tydzień??
    Czy umowa ustna jest wiążąca?/

    Z góry dziekuje
    Pozdr
    Jacek