PracaGrupypl.praca.dyskusje › SkyNet Connection

  • 1. Data: 2003-08-25 13:17:54
    Temat: SkyNet Connection
    Od: "Robert B." <b...@a...net.pl>

    Ki czort? Ogłaszają się w lokalnej prasie i radiu.
    Niby szukają na stanowiska do BOK i administracyjne,
    następnie biorą ludzi i pokazują im w terenie
    jak wciskać Syfrę+ (taka niby telewizja cyfrowa).

    Przyznają się jeszcze do sprzedaży usług Netii 1055.

    Generalnie wygląda to na jedną wielką ściemę, jakieś 2 lata
    temu byłem na ich spotkaniu w Zielonej Górze, teraz pojawili się
    w Lubinie. I tam znajoma sobie poszła na ich "szkolenie"...

    Scenariusz ten sam: ogłoszenie (praca w BOK), zbiorowe pranie mózgu
    (jakie to możliwości daje firma, Cyfra + jest wspaniała platforma z
    rewelacyjną jakością wszystkiego), a później każdy dostaje opiekuna i
    idzie się w teren wciskać ludziom ten kit.

    Charakterystyczna cecha spotkania: wszyscy mówią sobie per 'ty', dostaje
    się za darmo pączki i długopis :-)

    Ja odpadłem już na początku, zacząłem dyskutować z prowadzącym
    i mnie wyprosili, bo to co mówiłem nie było chyba wygodne dla
    "szefostwa" :-).

    Wiecie coś więcej o tej firmie? Bo www znaleźć nie mogę :-).

    Ktoś tam "pracował" może?

    --
    Robert B.
    e-mail: b...@a...net.pl