PracaGrupypl.praca.dyskusjeuk, praca, pracownicze badania lekarskie? › uk, praca, pracownicze badania lekarskie?
    From: miroo71 <m...@l...pl.totrzebadelete>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: uk, praca, pracownicze badania lekarskie?
    Date: Sun, 03 Sep 2006 23:17:43 +0200

    Witam,
    Jestem informatykiem z cetyfikatem AIX, z 10 lat doswiadczenia z unix itd
    Angielski na poziomie fce, (lcci3), + pare szkolen

    Roboty widzialem duzo, tutaj:
    http://careers.computing.co.uk....p?q=unix+london

    albo na monster http://www.monster.co.uk/

    Obecnie jestem w Polsce, ale rozgladam sie.
    Jesli chodzi o sprawy zawodowe to na 100% jestem pewien ze sobie poradze. Ale mam
    inne watpliwosci,

    Pytania:
    1. Czy znajomosc jezyka na poziome FCE wystarczy aby przyjeto mnie do pracy?
    2. Drugie pytanie dotyczy lekarza i badan lekarskich. Czy to jest jak w Polsce ze
    zaklad wysyla
    pracownika z kwitami i ten musi wykonac badania? Jesli tak, to jak to jest z
    okulista? Wiadomo
    ze duzo ludzi ma jakies wady wzroku (ja mam i ciagle lekarzom okulistom sie cos nie
    podoba
    (astygmatyzm), ale podpisuja w Polsce). Jak to bedzie w UK?

    Bardzo prosze o odpowiedzi ludzi juz pracujacych w UK, chociazby zdawkowe. :)