PracaGrupypl.praca.dyskusjeuk.jobs.* › uk.jobs.*
    From: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: uk.jobs.*
    Date: Wed, 9 Jul 2003 05:58:06 +0200

    Witajcie.

    Zajrzalem na uk.jobs.offered i zauwazylem, ze w co najmniej polowie
    przypadkow pracodawca podaje przewidywane roczne wynagrodzenie za dane
    stanowisko (glownie w przypadku stricte okreslonych obowiazkow i
    kwalifikacji - tam, gdzie powstaje pewna elastycznosc, jest "good" albo
    "excellent" albo cos podobnego). Zajrzalem na pl.praca.oferowana i ... ni
    ma. Nie znalazlem ani jednego ogloszenia, w ktorym pracodawca oferowalby
    konkretne pieniadze za konkretna prace. U nas nie zgadzaja sie obowiazki i
    nazwa stanowiska. Szczytem bylo jak ostatnio dostrzeglem "pracownika
    HelpDesk" z obowiazkami wykwalifikowanego administratora sieci / programisty
    / webmajstra. Przepraszam, to chyba nie byl szczyt, jak znam naszych
    kochanych rodakow, ale pewnie ktos mnie poprawi.

    Pytanie... A moze by tak zaproponowac Milosciwie Nam Panujacemu (badz tez
    niepanujacemu) Moderatorowi, zeby wprowadzil zasade, ze musi byc podany
    przedzial finansowy wynagrodzenia za prace? Moze to by pozwolilo nam
    odsiewac uczciwych i nieuczciwych pracodawcow?

    Druga sprawa... uk.jobs.contract - o ile dobrze zauwazylem, postowane sa tam
    zlecenia dla freelancerow roznej masci, w tym takze projekty internetowe,
    programistyczne, itd itp. Ogolnie praca czasowa. U nas jakims cudem
    pracodawcy wstydza sie powiedziec: "tak, potrzebuje pracownika na jakis
    czas" i robia ludziom nadzieje, a potem zwalniaja. Moze stworzenie takiej
    grupy pl.praca.czasowa byloby dodatkowym narzedziem dyscyplinujacym
    pracodawcow i systematyzujacym logistyke informacji pomiedzy potencjalnym
    pracodawca a szukajacymi pracy?

    Mam nadzieje, ze zlosliwcy kilerzy trolli z tym ostatnim nie odesla mnie do
    diabla (nowe.grupy.propozycje - czy jak to tam..) ;-)) Wszystko chyba dotyka
    tematu grup pl.praca.*

    Pozdrawiam, prosze o opinie i... ewentualnie... dzialanie :-)

    --
    Andrzej 'Caramoon' Wróblewski
    www design freelancer --==|@\