    From: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: uderzenie po kasie
    Date: Fri, 16 Jun 2006 13:28:40 +0200

    > Zleciłem projektantowi wykonanie dokumentacji projektowej pod budowę domu.
    Umowę
    > podpisałem w pierwszym tygodniu stycznia, a termin wykonania ustalony był
    na
    > 15-ego marca br. W tej chwli jest połowa czerwca (3 miesiące po terminie),
    a mi
    > wciąż nie udało się wyegzekwować mojego projektu.

    A może poinformuj projektanta (w dowlonej formie, może być nawet nagraniem
    na poczcie głosowej), że własnie rozpocząłeś obniżanie kwoty za wykonanie
    przez niego zlecenia. Od dzisiaj za jeden dzień zwłoki potrącasz kwotę X
    pln. Lub też przekaż informację, że wynagrodzenie zostanie poniejszone o
    kwotę Y pln w dniu dostarczenia projektu do Twoich rąk

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Każdego można ocenić po jego Temporary Internet Files.