PracaGrupypl.praca.dyskusjetytul prawny do lokalu › Re: tytul prawny do lokalu
    From: "svobo" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tytul prawny do lokalu
    Date: Thu, 14 Feb 2002 12:54:37 +0100

    Użytkownik "Artur" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4ga7q$jbt$1@news.tpi.pl...
    > Mam do wypelnienia kwestionariusz osobowy pewnej firmy posredniczej. Nie
    > wiem co mozna na dwa punkty, oto one:
    > 1.Preferowany charakter pracy (rodzaj pracy, stanowisko)

    Pytanie odnosi sie do tego co chcial bys robic ? Czy pisac i siedziec na 4
    literach lub moze pracowac u klienta i nie slenczec przy kompie co dzien.

    > 2.Mocne strony zawodowe (samoocena).

    Jest nic innego jak zaprezentowanie co jest twoja mocna strona. Czy
    irytujesz sie szybko czy lubisz nowe wyzwania

    CU Janet,

    ps.: ogolnie takie kwestjonariusze to lanie wody i nic innego