PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co gdy firma nie płaci ZUS-u

  • 1. Data: 2002-02-13 11:44:33
    Temat: Co gdy firma nie płaci ZUS-u
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Michal> Chyba tak jest najczytelniej. Dla pracodawcy informacja, ze
    Michal> firma zmieniala nazwe jest nieistotna. Dzielenie okresu pracy
    Michal> na dwie czesci jest ryzykowne - a nuz podczas pobieznego
    Michal> przegladania ofert zostanie przeoczony fakt, ze powodem dwoch
    Michal> pozycji jest zmiana nazwy firmy i zostanie to ocenione jako
    Michal> skakanie z posady na posade?

    Może też zostać ocenione jako mobilność lub uniwersalność
    pracownika.

    Michal> Pozdrawiam MM

    wzajemnie

    Michal

  • 2. Data: 2002-02-13 13:08:48
    Temat: Re: Co gdy firma nie płaci ZUS-u
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    lowcy glow preferuja word rft

    takie cv szybko sie otwieraja i nie ma problemu z przeniesieniem danych do
    bazy danych

    monikki

  • 3. Data: 2002-02-13 13:25:07
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    tadzio <l...@g...pl> wrote in message
    > Mam pytanko - moze ktos z was sie juz zetknal z firmami "kastingowymi" -bo
    > ja nie ;)

    Owszem.... kiedys pracowalam w tej branzy, jakis czas. Powiem Ci szczerze.
    Jesli Twoja siostra nie planujwe zajac sie tym profesjonalnie, lub jesli nie
    ma do tego predyspozycji (wiadomo o czym mowie) to naprawde niech da sobie
    spokoj. Dzis w Warszawie oglasza sie ze 1000000 agencji roznego kalibru i
    wiekszosc z nich to zwykle szukanie wariata. Sprawa wyglada tak: najpierw
    dziewczyna idzie do takiej agencji. Oni robia jej niby to probne zdjecia i
    po jakims czasie dzwonia do dziewczyny ze a owszem przyjmuja ja i ze maja
    dla niej oferte pracy....tylko jak sobie zrobi u nich portfolio za 700-800
    zl

    Tego typu agencji jest naprawde cala masa i to nie tylko Rentgen dziala na
    tych zasadach ale jeszcze inne Art Model Managementy, People i takie tam...

    Nie daj sie wpuscic w maliny:))))
    Pozdrawiam
    Lilth

  • 4. Data: 2002-02-13 13:29:24
    Od: Krzysztof M <s...@p...onet.pl>

    > zaproponowano mi pracęw instytucji jak w temacie, co sądzicie o tej
    > firmie???

    Trzymaj sie od nich jak najdalej, jesli Ci choc troche czasu szkoda. Mowiac
    wprost...kolejna odmiana AKWIZYCJI....czyli jak to moj przedmowca
    ujal...."syf z gilem"
    Pozdr
    Lilith

  • 5. Data: 2002-02-13 13:42:21
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    > Darmowy program Free PDF do konwersji na format PDF jest dostępny pod
    > adresem http://www.over.to/freepdf/

    a czy tym programem mozna konwertować z PDFa do np. worda?