PracaGrupypl.praca.dyskusje › tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...

  • 21. Data: 2006-07-06 20:27:22
    Temat: Re: tym razem jako rekrutujacy a nie rekrutowany...
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e8ighi$gcm$1@news.onet.pl...

    > Takie pytania uważam za najbardziej idiotyczne jakie mozna zadać. Odpowiedz
    > jest prosta - zobaczylem ogloszenie, pomyslalem sprobuje, ale oczywiscie taka
    > odpowiedz na 90% zostanie zle oceniona.
    Zgadza się. Kandydat powinien uzasadnić, dlaczego ta oferta jest tą, czego
    szukał: wymagania, informacje o firmie, profil działania firmy itp.

  • 22. Data: 2006-07-06 21:37:58
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > 3. Dlaczego chce pracować akurat w tej a nie innej firmie
    bo inne firmy nie prowadza rekrutacji obecnie, jestem bez pracy, nie mam co
    jesc, zyje w dlugach po uszy u rodziny itp...
    to tylko pierwsze opcje na odpowiedz, ktore uruchomily sie automatycznie po
    takim pytaniu...

  • 23. Data: 2006-07-08 10:09:02
    Od: Ramirez <q...@w...pl>

    homereska napisał(a):

    > OK. chętnie. do dziś spotkałem się z kilkoma osobami. pierwsze co
    > mnie bardzo zdziwiło to strój a raczej jego brak. jeszcze dwa lata
    > temu jak sam szukałem pracy to latałem na spotkania w garniaczku.
    > pomimo, że docelowo, w pracy wcale nie musiałbym go nosić. teraz
    > natomiast dziwi mnie, że ludzie przychodzą "prosto z ulicy". czy moze
    > jasny braz jest teraz trendy? ;) bo ten kolor dominował w strojach
    > większości osób.

    własnie dlatego, że nie jest to stanowisko na którym wymagany jest
    "strój", większość osób przyszła "prosto z ulicy". Niektórzy mają po
    prostu wstręt do ubioru tego typu, ponieważ nie noszą ich zbyt często, i
    czują się w nich nieswojo i nie czują, że przez to wyglądają mniej
    odpowiednio.