PracaGrupypl.praca.dyskusje › tusk

  • 11. Data: 2015-03-27 15:30:42
    Temat: Re: tusk
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    cóż Kviat, żyjesz w ułudzie i nawet nie wiesz!

    Twoi idole ogłosili dziś, "rosję izolować, utrzymać globalną dominację
    usa!!!"

    jak psychopaci...

    ciekawe, kto na tym co ugra...

    P.S.
    może mi Ktoś za piwo wypełnić PITa?

  • 12. Data: 2015-03-27 23:11:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jak psychopaci...

    No masz... znasz takie słowo. Myślałem, że lekarze przed tobą to ukrywają.
    Jak widzisz, osób z twoją przypadłością nie brakuje.

    > P.S.
    > może mi Ktoś za piwo wypełnić PITa?

    Oddziałowa piwa nie lubi? Masz pecha...

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 13. Data: 2015-03-28 19:14:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co tam Kviat w tej Twojej wolnej europie?
    nie czujesz potrzeby miażdżenia kolejnymi mega sukcesami pisowskich
    frajerów jak Twój najbliższy koleś tusk i gronkiewicz?

  • 14. Data: 2015-03-29 17:54:56
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a w Twojej wolnej europie "oblałem przez ciebie laborkę!"... znaczy
    tusko/gronkiewiczowa czystka... czy Ktoś tu wie czego uczą (poza
    po-intelektem) te dwa złamasy?