PracaGrupypl.praca.dyskusje › ależ dziś niewyobrażalny sukces tuska i całej zjednoczonej europy (#143)

  • 1. Data: 2015-02-26 14:00:51
    Temat: ależ dziś niewyobrażalny sukces tuska i całej zjednoczonej europy (#143)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jakiś jeb... powski skur... zwany dalej "pracodawca"

    jakiś "pracodawca" wystąpił dziś w radykalnym radiu powskich elit RDC i
    obwieścił, że "polscy pracownicy to nie angażują się w pracę!"... dobrze, że
    tusk zadbał przed wyjazdem, żeby wszyscy z po co się "angażują" zajeli
    lukratywne stanowiska kierownicze w nowym systemie - wspólna europa
    biegająca...

  • 2. Data: 2015-02-26 16:55:54
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/polska-zaczyna-wydawac
    -kolejne-pieniadze-z-unii,519137.html

    26 LUTEGO 2015, 15:34

    Kopacz zapowiada skok cywilizacyjny. "Graliśmy o pełną pulę i wygraliśmy"

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17487244,120_mld
    _euro_dla_Polski_z_UE__Kopacz__bedziemy_w_czolowce.h
    tml

    W ramach nowej perspektywy na lata 2014-20 do naszego kraju popłynie
    prawie 500 mld zł (120 mld euro). - Do 2023 r. Polska zostanie jednym
    z 20 najbogatszych krajów świata - mówi premier Ewa Kopacz

    P.S.
    jak tam Kviat liczysz
    ?

  • 3. Data: 2015-02-26 18:55:35
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 16:55, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > prawie 500 mld zł (120 mld euro). - Do 2023 r. Polska zostanie jednym
    > z 20 najbogatszych krajów świata - mówi premier Ewa Kopacz

    Liczę, że za taką kasę to (uważaj, będzie trudne słowo) zrefundują ci te
    tabletki i w końcu zaczniesz je brać.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 4. Data: 2015-02-26 19:27:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o to ciekawe, tusk zachęca mnie do konkurowania na wolnym rynku...

  • 5. Data: 2015-02-27 18:49:06
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no no no no!
    słyszałem:
    "nie masz pracy - sam jesteś sobie winny!"
    ?

  • 6. Data: 2015-03-01 19:03:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zostałem zmiażdżony dyrektywą unii eurpejskiej, że wspominani przeze mnie
    dupostrzelce w pełni zasłużyli na stanowiska... ciekawe, bo ewa mówi, że
    debila który nie wiedział co to IP nagrodzono możliwością nauczania w
    powskiej szkole "ekspertów"... podobno ma sie przyczynić do tej "polskiej
    nowoczesności w 2023"... OK ewa, zakładam na to tak zwanego tracka - jeśli
    Ktoś ma jakieś opinie w tym temacie to możemy je zamieszczać na
    http://dupostrzelcommowimynie.eu/... także STARTUJEMY!

  • 7. Data: 2015-03-01 19:27:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o to jeszcze dopisze, ależ platforma europejska zmiażdżyła mnie siłą
    argumentu, że niby "co ja się interesuję, że po przyjeło po do pracy w po i
    go nagradza...", jakoś tak... Nikt mi nic w tym szerszym temacie nie powie?

  • 8. Data: 2015-03-02 10:34:13
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2015-03-01 o 19:27, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > argumentu, że niby "co ja się interesuję, że po przyjeło po do pracy w
    > po i go nagradza...", jakoś tak... Nikt mi nic w tym szerszym temacie

    Bierzesz te tabletki, o których pisał Kviat?

  • 9. Data: 2015-03-02 12:16:36
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na popracie? biorę, ale jak widać nie działają...

  • 10. Data: 2015-03-03 16:57:19
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    europa zasadza ostro "żałujemy bardzo, ale ty nie"