PracaGrupypl.praca.dyskusje › to nie zaden "kam bek" ;)

  • 1. Data: 2002-12-27 22:34:54
    Temat: to nie zaden "kam bek" ;)
    Od: a...@p...onet.pl

    Czesc.
    Mozecie spac spokojnie: to nie zaden "kam bek".
    Jako ze, gnebi mnie sumienie po eksperymetach (psycho-socjo/logicznych) jakie
    na Was przeprowadzalem, pomyslalem ze sie zrehabilituje i cos dla Was zrobie.
    :)
    Z pod adresu: http://republika.pl/artur_dyksinski/miniSlownik.html mozna zassac
    maly slownik pol-ang/ ang-pol, mojego skromnego autorstwa.
    Co prawda na razie dziala tylko pod MacOSX, ale pracuje nad pelna
    "wieloplatformoscia". :)
    Aha jest freeware (ale nie Open Source).
    Jak tu juz zagladnolem to sie zapytam, jak wyglada rynek pracy w Niemczech
    (programisci Java)?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2002-12-30 08:21:55
    Temat: Re: to nie zaden "kam bek" ;)
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > po eksperymetach (psycho-socjo/logicznych) jakie
    > na Was przeprowadzalem

    Artur - Ty potworze !

    M.