PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pracowac ?:)

  • 1. Data: 2002-12-27 19:25:45
    Temat: Jak pracowac ?:)
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam

    Za 2 tygodnie rozpoczynam moja pierwsza prace (absolwent).

    Pierwsze trzy miesiace to tak zwany okres próbny , co mam robic by zachowac
    prace równiez w dluzszej perspektywie ?:)).

    Pracowal bede w dziale handlowym , moze ktos ma jakies dobre rady
    (ukonczylem informatyke nie marketing :( ) ?:)

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2002-12-27 19:58:56
    Temat: Re: Jak pracowac ?:)
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Pracowal bede w dziale handlowym , moze ktos ma jakies dobre rady
    > (ukonczylem informatyke nie marketing :( ) ?:)

    Moje prywatne dobre rady ( nie daje gwarancji, najwyzej rekojmie):)
    1. Jak Ci daja byle gowno do zrobienia, sprawdz jak wyglada jego calosc, i
    do czego pasuje to , co sam robisz.
    2. Interesuj sie tym, co robia inni, jak robia i po co.
    3, Jak czegos nie wiesz, to nie odkladaj ! I niech nie czeka. Albo ktos Ci
    pomoze, albo ten , co kazal zrobic musi powiedziec, jak.
    4. Jak cos sie nie daje do konca zrobic, i masz slad w sobie wątpliwości,
    ze nie dokonczyles - masz jak w banku, ze temat wroci z wielka awantura ;)
    5. nie trzymaj papierow na biurku dluzej niz 48 h

    powodzenia :)
    W.

  • 3. Data: 2002-12-27 21:18:39
    Od: Piotr <p...@z...spamerami.gazeta.pl>

    Robert wrote:

    > Za 2 tygodnie rozpoczynam moja pierwsza prace (absolwent).
    >
    > Pierwsze trzy miesiace to tak zwany okres próbny , co mam robic by
    > zachowac
    > prace równiez w dluzszej perspektywie ?:)).

    Przede wszystkim rób swoje :-) Wykazuj jak największe zaangażowanie i
    własną inicjatywę. I jedna bardzo ważna rzecz - staraj się utrzymywać
    dobre, nie tylko zawodowe kontakty ze współpracownikami i przełożonymi. Bo
    w praktyce wygląda to tak że oprócz merytorycznych umiejętności o przyjęciu
    na stałe czy przedłużeniu umowy decyduje również to czy dana osoba jest
    lubiana przez zespół.
    pozdrawiam i życzę powodzenia!
    Piotr

    --
    Przy odpowiedzi na priv usuń z adresu e-mail słowa: precz ze spamerami