PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mikro fundusz

  • 1. Data: 2002-12-27 15:49:02
    Temat: Mikro fundusz
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Hej
    Myslalem zeby wziasc pozyczke i natrafilem na znany i lubiany fundusz Mikro.
    Poczytalem o zasadach udzielania pozyczek i ciary mi po karku przeszly. Ci
    ludzie chyba zgłupieli. Pozyczanie pieniedzy "na slowo" przy udziale kilku
    poreczycieli nieznanego pochodzenia ! Ktos sie potknie, reszta splaca za
    niego. Niech mnie piorun strzeli. To bez sensu. Przeciez ludziom nie mozna
    teraz ufac. Tyle zlodziei dookola.

    Jedenym rozwiazaniem jest chyba faktycznie wyjechanie za granice bo w tym
    bagnie nic sie nie da zrobic.

  • 2. Data: 2002-12-27 17:14:51
    Temat: Re: Mikro fundusz
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Plissken wrote:
> [...]
    > potknie, reszta splaca za niego. Niech mnie piorun strzeli. To bez
    > sensu. Przeciez ludziom nie mozna teraz ufac. Tyle zlodziei dookola.

    Działa na całym świecie (z naciskiem na biedne kraje), a u nas ma nie
    działać? hmmm...

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 3. Data: 2002-12-27 21:51:12
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Plissken wrote:

> [...]
    > teraz ufac. Tyle zlodziei dookola.
    >
    > Jedenym rozwiazaniem jest chyba faktycznie wyjechanie za granice bo w tym

    Dosyc szeroko znanym przykladem takich mikropozyczek sa Indie, gdzie
    grupy osob z terenow wiejskich (przewaznie kobiet) dostawaly taka
    pozyczke na telefony przenosne sluzace jako "budki telefoniczne". I tam
    sie ta metoda sprawdzala. Gdzies zreszta byl artykul (chyba w GW), gdzie
    podkreslano zalety takich pozyczek takze dla pozyczkodawcy.

    Flyer